Przetargi.pl
Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu” oraz zakup, dostawa i montaż wyposażenia.

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97225 Ujazd, Plac Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6
    97225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
    REGON: 55099900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu” oraz zakup, dostawa i montaż wyposażenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1. Część I - Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, której przedmiotem jest Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu”. 2. Zakres opracowania obejmuje działkę budowlaną o nr ewid. 24/2, obręb geodezyjny PGR Niewiadów- Mącznik, o powierzchni 1,0384 ha i działkę o nr ewid. 1218, obręb geodezyjny Ujazd, o powierzchni 0,8760 ha. 3. Teren opracowania obejmuje obszar ok 19 144m2 i zawiera teren basenu wraz z istniejącymi budynkami towarzyszącymi. Teren inwestycji nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Ujazd i do jego realizacji wymagane będzie uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego. 4. Zamierzenie budowlane zakłada przebudowę obecnie istniejącego nieużytkowanego obiektu basenu otwartego o wymiarach basenu olimpijskiego na staw kąpielowy, ekologiczny, częściowo sportowy i częściowo rekreacyjny wraz z przebudową istniejącej infrastruktury, remontem i przebudową istniejących obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu z dostosowaniem do funkcji obsługi kąpieliska oraz towarzyszących funkcji rekreacyjno – sportowych w terenie, a także wprowadzenie nowych funkcji i wyposażenia obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania. 5. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest uzyskanie ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na budowę oraz prawomocnego i ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6. Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności: 1) wielobranżowe projekty budowlane wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dla których uzyskane zostanie pozwolenie na budowę; 2) wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją kosztorysową; 3) dokumentację powykonawczą 3 egz. 7. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Zorganizowanie placu budowy; 2) Rozbiórkę istniejących elementów przeznaczonych do usunięcia; 3) Wycinkę drzew wskazanych w projekcie; 4) Remont i przebudowę budynku głównego obsługi stawu kąpielowego; 5) Remont i przebudowę budynku przeznaczonego na funkcje sportowe; 6) Remont i przebudowę części budynku sportu – pawilonu gastronomicznego z tarasem zewnętrznym; 7) Budowę parkingu i drogi dojazdowej; 8) Przebudowę basenu i jego najbliższego otoczenia. 9) Opracowanie instrukcji postępowania na wypadek pożaru oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów o kubaturze powyżej 1000 m3 oraz wyposażenie i rozmieszenie podręcznego sprzętu ze wskazaniami w „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego” 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załączniki nr 1 do projektu umowy oraz załączniki nr 8 do SIWZ. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 10. Część II - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla przedsięwzięcia pn. „Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzeni Akademii Sportu.” 11. Zakres dostawy obejmuje wyposażenie obiektu w szczególności: 1) wyposażenie toalet i łazienek w urządzenia higieny osobistej; 2) urządzenia do utrzymania czystości w obiekcie; 3) przyrządy sportowe i gimnastyczne, sprzęt rekreacyjny; 4) Urządzenia fitness; 5) meble systemowe, zabudowę kuchenną; 6) ławki, kosze, stojaki na rowery. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja wyposażenia stanowiąca załącznik nr 1a do projektu umowy oraz załącznik nr 13 do SIWZ. 13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I - 150000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2) Część II – 10000,00. zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 tytułem: przetarg nieograniczony pt. Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia „Akademii Sportu” oraz zakup, dostawa i montaż wyposażenia nr RIR. 272.1.20.2018 – Część I lub RIR. 272.1.20.2018 - Część II Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię dowodu przelewu. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust 3, pkt 2) - 5) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji razem z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia i oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów (zobowiązań) z których będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wzór zobowiązania, o którym mowa w ust. 3 stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. dokumenty inne niż oświadczenia wskazane w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej z zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu zamieszczenia ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach