Przetargi.pl
„Adaptacja na cele mieszkaniowe poddasza budynku komunalnego w miejscowości Lipowiec”

Gmina Zbiczno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-305 Zbiczno, Zbiczno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 939 323 , fax. 564 939 317
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbiczno
    Zbiczno 140
    87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 939 323, fax. 564 939 317
    REGON: 871118460
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja na cele mieszkaniowe poddasza budynku komunalnego w miejscowości Lipowiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja poddasza budynku komunalnego na cele mieszkalne wraz z wymianą pokrycia dachowego. Budynek objęty opracowaniem to budynek dwukondygnacyjny w całości podpiwniczony z dachem stromym dwuspadowym o wymiarach 14,44 m x 26,79 m. Adaptacja poddasza budynku stanowi kontynuację zrealizowanych w poprzednich etapach robót, w wyniku których do użytkowania oddane zostały 4 lokale mieszkalne na parterze budynku, pomieszczenia gospodarcze w piwnicy, przydomowa oczyszczalnia ścieków. W ramach zadania wykonana została instalacja wodno-kanalizacyjna oraz centralne ogrzewanie na parterze i piętrze budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem dachu oraz wykonaniem okien i wyłazów dachowych, 2) robót murowych ścian wewnętrznych, 3) wymiany stolarki okiennej wraz z obróbką blacharską, 4) montażu stolarki drzwiowej, 5) izolacji cieplnych i akustycznych z wełny mineralnej, 6) tynków i okładzin wewnętrznych, 7) posadzek i podłóg, 8) robót wykończeniowych wraz z malowaniem 9) robót instalacyjnych wod-kan i c.o. 10) montażu armatury łazienkowej, 11) instalacji elektrycznej w lokalach w tym oświetlenia, 12) robót towarzyszących i innych niezbędnych do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: 1) dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, 2) szczegółowe specyfikacje techniczne, 3)wzór umowy, 4) przedmiary robót, kosztorysy ofertowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ) 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Brodnica Nr 58 9484 1150 0010 0244 2000 0001 z adnotacją „wadium na przetarg pn. „Adaptacja na cele mieszkaniowe poddasza budynku komunalnego w miejscowości Lipowiec” 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 1) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, 2) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, 3) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela). 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak równie od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach