Przetargi.pl
Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie adaptacji lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”, a w tym: 1) PROJEKT BUDOWLANY-WYKONAWCZY: REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZA LOKALU MIESZKALNEGO NR 1 W BUDYNKU DOMU NAUKI CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO: a) projekt architektoniczny i aranżacji wnętrz, b) projekt instalacji sanitarnych, c) projekt instalacji elektrycznych, 2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA REMONTU I ARANŻACJI WNĘTRZA LOKALU MIESZKALNEGO NR 1 W BUDYNKU DOMU NAUKI CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej oraz dostawę i montaż: 1) wyposażenia łazienki (wg opisu w dokumentacji projektowej): a) kabina prysznicowa z brodzikiem i baterią, b) umywalka z półpostumentem i baterią, c) ustęp WC na stelażu z deską antybakteryjną i przyciskiem, d) uchwyt na papier toaletowy; 2) wyposażenia kuchni (wg opisu w dokumentacji projektowej): a) zabudowa meblowa, b) blat kuchenny, c) płyta grzewcza indukcyjna, d) okap kuchenny, e) kuchenka mikrofalowa. 4. Informacje o obiekcie: 1) budynek przy ul. Schroegera 82/86 zbudowany na rzucie w kształcie litery „U”, położony jest w kwartale zabudowy wyznaczonym ulicami: Schroegera, Przybyszewskiego oraz Kleczewską; 2) budynek posiada cztery kondygnacje nadziemne (w tym poddasze użytkowe) oraz podpiwniczenie; 3) budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej w układzie trójtraktowym, ściany zewnętrzne jednowarstwowe, nieocieplone, stolarka okienna pcv w kolorze białym; 4) w skrzydle lewym (wzdłuż ul. Kleczewskiej) zlokalizowany jest pion lokali mieszkalnych z osobnym wejściem i klatką schodową; 5) zakres projektu nie przewiduje zmian dotyczących przeznaczenia budynku oraz jego programu użytkowego; 6) parametry budynku i lokalu mieszkalnego objętego remontem: a) wysokość budynku – 4 kondygnacje nadziemne i jedna podziemna, b) wysokość pomieszczeń od 2,82 m; 7) obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczne, teletechniczne, telefoniczną oraz odgromową, systemu sygnalizacji pożaru, hydrantową; 8) wejście główne do budynku zlokalizowane jest od strony południowo-zachodniej (u zbiegu ul. Schroegera i Przybyszewskiego), wejście boczne, do klatki schodowej obsługującej lokale mieszkalne, znajduje się od strony wschodniej (od ul. Kleczewskiej); 9) lokal mieszkalny nr 1 położony jest na parterze, mieszkanie jest dwustronne o orientacji wschodnio-zachodniej, o łącznej powierzchni 38,93 m² i kubaturze 109,78 m3 i składa się z następujących pomieszczeń: a) przedpokój – 4,63 m², b) pokój – 16,7 m², c) łazienka – 3,10 m², d) kuchnia – 7,06 m², e) pokój – 7,44 m². 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter hotelowo-biurowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowania dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 8. Wykonawca może wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w godzinach 15:00-20:00. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 10. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 11. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 12. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 13. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 14. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej albo elektronicznej, opatrzony odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) łącznej cenie ofertowej za wykonanie zamówienia, b) okresie gwarancji oraz terminie wykonania zamówienia, c) warunkach płatności i terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie – w postaci papierowej albo elektronicznej – opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy albo notariusza), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał w postaci papierowej albo elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym): a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w postaci papierowej na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje” w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym): 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ 3. Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach