Przetargi.pl
ADAPTACJA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W MARGONINIE

Gmina Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
    ul. Kościuszki 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 52940490957
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W MARGONINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja dotycząca przebudowy z rozbudową przedszkola publicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Planowana inwestycja prowadzona będzie przy ulicy Poznańskiej 10, na działkach nr 897/1, 897/2, 895, 896, 914, 924 w miejscowości Margonin. Kubatura projektowanej rozbudowy wynosić będzie 1704,00 m3. Zakres prac, w obrębie istniejącego budynku obejmuje: obudowę oraz oddymianie klatki schodowej stosownie do wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. przebudowę jednej z sal przedszkolnych na pomieszczenia socjalne i higieniczno-sanitarne dla personelu. przebudowę części pomieszczeń na parterze na potrzeby obsługi kuchni, szczególnie zmywalni, pomieszczenia socjalnego kucharek oraz budowy windy towarowej transportującej posiłki oraz naczynia z poziomu parteru na 1 piętro. wykonanie niezbędnych wyburzeń oraz zamurowań ścian oraz otworów okiennych i drzwiowych. Wymiany części instalacji wod-kan i C.O oraz doprowadzenia nowych instalacji w części pomieszczeń, których projektowana funkcja będzie tego wymagać. Budowa nowego skrzydła budynku będzie przedłużeniem budynku istniejącego. Projektowana rozbudowa jest częścią budynku wyłącznie parterową, niepodpiwniczoną. Rozbudowa przedszkola obejmuje wykonanie dodatkowych sal przedszkolnych wraz z węzłami sanitarnymi, sala zajęć ruchowych, hol komunikacyjny oraz wiatrołap. Zakres realizowanych robót budowlanych w czasie projektowanej inwestycji będzie obejmował następujące prace budowlane: roboty przygotowawcze (przygotowanie terenu pod budowę oraz prace dotyczące wznoszenia rusztowań). roboty ziemne (tarasowanie, badanie gruntu, roboty w zakresie kształtowania terenu oraz roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne). roboty murowe. konstrukcje z betonu zbrojonego i niezbrojonego, stopy prefabrykowane (betonowanie konstrukcji, betonowanie zbrojenia, zbrojenie). dach – konstrukcja, pokrycie, obróbki blacharskie (prace w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz inne podobne roboty specjalistyczne). elewacja (roboty murarskie w zakresie fasad oraz prace przy wznoszeniu rusztowań). stolarka okienna i drzwiowa (instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych). roboty wykończeniowe (kładzenie płytek, terakoty oraz instalowanie wyrobów metalowych). roboty tynkarskie (wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych: tynki cementowo-wapienne, gipsowe, oraz tynki z gotowych mieszanek). roboty malarskie. wykonanie balustrad oraz innych drobnych elementów. izolacje przeciwwilgociowe (prace izolacyjne oraz specjalne roboty budowlane). roboty elektryczne (prace w zakresie instalacji elektrycznych). instalacje sanitarne (wykonanie instalacji wod-kan, prace instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, prace remontowe i renowacyjne, wentylacja oraz izolacja cieplna). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. UWAGA: Obowiązkiem Wykonawcy jest załączenie do umowy harmonogramu rzeczowego prowadzenia robót w poszczególnych tygodniach z uwzględnieniem okoliczności, że przebudowa przedszkola obejmuje okres działalności przedszkola. Należy uwzględnić, że całkowite zamknięcie obiektu możliwe jest wyłącznie na okres od 17.06.2017r., do 31.08.2017r. Po za tym terminem roboty budowlane muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego funkcjonowania przedszkola. UWAGA: Teren objęty zamierzeniem inwestycyjnym zawiera się w strefie średniowiecznych i nowożytnych nawarstwień kulturowych miasta wpisanego do rejestru zabytków. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, po uzyskaniu pozwolenia na badania archeologiczne (w formie nadzoru). UWAGA: Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu do dnia 31.10.2017r. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania wymaganych prawem decyzji, pozwoleń bądź uchylenia lub unieważnienia tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 17.000,00 zł słownie: siedemnaście tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – ADAPTACJA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W MARGONINIE” 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach