Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2017-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA HISTORYCZNEGO BUDYNKU W CHLUDOWIE NA CELE SPOŁECZNO- KULTURALNE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji polegającej na adaptacji historycznego budynku „Starego Baru” we wsi Chludowo przy ul. Poznańskiej 11, gmina Suchy Las. Zamówienie należy zrealizować w oparciu o załącznik nr I do SIWZ (tj. opis przedmiotu zamówienia, który stanowią pliki dokumentacji w wersji elektronicznej oznaczone: „ZAŁACZNIK NR I do SIWZ_ nazwa pliku”). Po wybudowaniu obiektu należy dostarczyć inwestorowi dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną obiektu. W ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania wraz z klauzulą jej ostateczności. 2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie projektu budowlanego, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, zezwoleń i zgłoszeń w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę; wykonanie projektów branżowych wykonawczych na podstawie projektu budowlanego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji; przebudowę historycznego budynku w Chludowie przy ul. Poznańskiej 11 na podstawie: ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę uzyskanej przez Wykonawcę, projektu budowlanego będącego załącznikiem do niniejszej decyzji oraz projektów branżowych wykonawczych zaakceptowanych przez Zamawiającego; przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, w szczególności oświadczeń o braku sprzeciwu lub uwag ze strony organów wymienionych w art. 56 Prawa Budowlanego. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zaprojektowania i przebudowy historycznego budynku w Chludowie opisuje koncepcja adaptacji na cele społeczno – kulturalne budynku „Starego Baru” w Chludowie (z uwzględnieniem „zmian do koncepcji architektonicznej”), ekspertyza stanu technicznego budynku „Starego Baru” w Chludowie oraz ekspertyza geotechniczna o warunkach gruntowo – wodnych i sposobie posadowienia budynku „Starego Baru” przy ul. Poznańskiej w Chludowie wraz ze zmianami do koncepcji architektonicznej. Ww. dokumenty zostały opracowane przez: „Autorską Pracownię Architektoniczną – Jacek Bułat”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 25 9043 1054 3054 0021 4641 0047 SBL w Poznaniu O/Suchy Las, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP-271.22.2017- adaptacja budynku w Chludowie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : REFERAT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH, Ul. Szkolna 7 (BUDYNEK II- wejście od strony podwórza), 62-002 Suchy Las, (II p., pok. 8), a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, nazwę banku i adres na który należy dokonać zwrotu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik II do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowana w ramach zadania budżetowego „Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej”.
Dodano: 2022-08-12 - Przebudowa i remont zabytkowego budynku Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu.
Dodano: 2021-01-29 - Przebudowa i remont zabytkowego budynku Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2020-08-22 - Przebudowa i remont zabytkowego budynku Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2020-04-30 - Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną
Dodano: 2020-01-17 - Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie Klubu Senior+”
Dodano: 2019-09-30 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Korytków - etap II
Dodano: 2019-08-13 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Szczodrzykowie
Dodano: 2019-07-30 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Luboszu wraz z montażem OZE
Dodano: 2019-07-26 - „Rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury o szyb windowy wraz z przebudową budynku” w ramach zadania pn.: Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne- przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK
Dodano: 2019-03-21