Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2018-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja Dworu Kaszubskiego na cele społeczne t.j. Centrum Usług Społecznych i Klub Integracji Społecznej wraz zagospodarowaniem przyległego terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej „Kaszubski Dwór” oraz zmiana sposobu użytkowania z biblioteki z czytelnią na centrum usług społecznych wraz z zagospodarowaniem wewnętrznego kwartału w sąsiedztwie budynku na działkach nr ew. 113/24, 113/27 obr. 8, Kartuzy. 2. Budynek został zapisany w Gminnym Rejestrze Zabytków w dniu 13 grudnia 1994 roku pod nr 1497. Teren objęty inwestycją położony jest w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków – Zespół Urbanistyczny Miasta Kartuzy. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 13 grudnia 1994 roku pod numerem 149. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) przebudowa pomieszczeń budynku wynikająca ze zmiany sposobu jego użytkowania; 2) przebudowa wewnętrznej klatki schodowej z drewnianej na żelbetową, monolityczną, projektowaną z poziomu parteru na poddasze budynku; przebudowa została zaplanowana ze względu na konieczność spełnienia przepisów p.poż.; 3) rozbudowa budynku o pomieszczenie wiatrołapu parterowe z szybem windy do przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych ruchowo; 4) remont elementów konstrukcyjnych oraz elementów wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego budynku; 5) prace rozbiórkowe: demontaż rynien i rur spustowych, demontaż warstw przekrycia dachu, częściowo stolarki okiennej, fragmentów ścian zewnętrznych w miejscu gdzie planuje się poszerzenie istniejących otworów okiennych, demontaż urządzeń sanitarnych i instalacji wewnętrznych, kominów i ścian działowych poddasza oraz ścian działowych na pozostałych kondygnacjach, demontaż drewnianej klatki schodowej, usunięcie podłóg i sufitów kondygnacji nadziemnych oraz usunięcie części belek stropowych stropu nad pierwszym piętrem w miejscu gdzie planuje się budowę żelbetowej klatki schodowej. 6) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg w piwnicy budynku, 7) wykonanie renowacji poszczególnych elementów budynku zgodnie z opisem prac konserwatorskich, 8) zagospodarowanie terenu podwórka zlokalizowanego od strony północnej „Kaszubskiego Dworu” - zaplanowano wykonanie kilku stref – elementów zagospodarowania terenu: strefa obsługi dla usług, mieszkańców-półprywatnej, reprezentacyjnej – podwórko, przenikania, wejścia – „od rynku”, „w bramie”, „przy Kaszubskim Dworze” w tym m.in.: a) dostawa oraz montaż elementów małej architektury; b) uporządkowanie terenu; c) nasadzenia krzewów żywopłotowych oraz liściastych; 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
Dodano: 2024-05-31 - Adaptacja budynku przy ul. Kolejowej 1 w Nowym Dworze Gdańskim na siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim, archiwum i pracowni wytrawiania
Dodano: 2024-05-30 - ROBOTY REMONTOWE W UNIWERSYTECKIM CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie
Dodano: 2024-05-28 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
Dodano: 2024-05-28 - Budowa sieci monitoringu dla ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie w ramach zadania pn. „Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo.”
Dodano: 2024-05-24 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
Dodano: 2024-05-23 - Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 – Etap IV
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
Dodano: 2024-05-23