Gminna Biblioteka Publiczna w Borkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 26-422 Borkowice, ks. Jana Wiśniewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 675 79 79
- Data zamieszczenia: 2019-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Borkowicach
ks. Jana Wiśniewskiego 8
26-422 Borkowice, woj. mazowieckie
tel. 48 675 79 79
REGON: 140595499 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbpborkowice.naszabiblioteka.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja dawnego budynku Urzędu Gminy na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Borkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę budynku użyteczności publicznej na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Borkowice, gm. Borkowice, działka geod.nr 531/5. Podstawowe parametry techniczne budynku przed przebudową: - powierzchnia zabudowy – 242,70m2 - powierzchnia użytkowa – 175,65m2 - kubatura - 1418,40m3 - długość budynku - 21,30m - szerokość budynku - 13,95m - wysokość budynku - 8,92m Szczegółowy zakres prac wskazano w zatwierdzonym projekcie budowlanym, przedmiarze robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 ,2 i 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 1.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS. Przysucha . Filia Borkowice nr-04 9145 1079 3100 1937 2000 0001. z adnotacją: „wadium przetargowe ZP.1/2019“. 3.Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia w formie pisemnej (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert razem z ofertą w siedzibie Zamawiającego.. 5 Wadium wniesione w jednej z form niepieniężnych określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Pzp tj. poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 dokument będzie zawierał w swojej treści wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2 okres ważności dokumentu będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a pierwszym dniem ważności dokumentu wadialnego będzie dzień otwarcia ofert. 5.3 Dokument będzie zawierał zobowiązanie wystawcy że wypłaci on kwotę wadium nieodwołanie i na pierwsze wezwanie Zamawiającego złożone w formie pisemnej
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału – w przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z udostępnionego potencjału, -Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy – w przypadku gdy Formularz oferty podpisany jest przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sadowym albo Centralnej Ewidencji Działalności gospodarczej, - Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej - jeżeli wykonawca wpłacił kwotę wadium na konto Zamawiającego – nie załącza żadnego dokumentu, - Wraz z Formularzem oferty należy dostarczyć (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Ponadto należy dostarczyć stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. - Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbuczynie
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych podłużnych oraz uszczelnienia w obrębie świetlika dachowego budynku hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Dodano: 2024-04-19 - Roboty drogowe oraz wykonanie odwodnienia drogi w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” - zamówienie powtórzeniowe.
Dodano: 2024-04-19 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-04-19