Przetargi.pl
Adaptacja części istniejącego budynku dydaktycznego dla profilu Centrum Symulacji Medycznych

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 456 , fax. 875 628 455
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 10
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 456, fax. 875 628 455
    REGON: 20002650700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pwsz.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części istniejącego budynku dydaktycznego dla profilu Centrum Symulacji Medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącego obiektu dydaktycznego i jego adaptacji na cele Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Kierunku Pielęgniarstwo, stanowiące wydatek związany z realizacją projektu, zgodnie załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SWIZ. 2. Do realizacji przedsięwzięcia Zamawiający przeznaczył pomieszczenia rozmieszczone dwoma blokami usytuowanymi w różnych częściach budynku szkoły na I piętrze (budynek „B”): a) cześć zachodnia – wyodrębnione, niepodpiwniczone skrzydło z parterem oraz piętrem, przykryte stropodachem płaskim b) cześć północno – wschodnia, przeznaczona jako pierwotne zaplecze auli (pomieszczenia za sceną) Przedmiot zamówienia obejmuje zmiany funkcjonalne, dostosowane do wymogów Zamawiającego i w konsekwencji korekt rozwiązań budowlanych - przebudowy, związanych głównie z nabyciem nowego wyposażenia związanego ze zmianami na kierunku pielęgniarstwo. Dostosowanie pomieszczeń pozwala uzyskać zaplecze jako symulację sal szpitalnych z zachowaniem i podziałami odpowiednich warunków pracy (imitacja gazów medycznych, stanowiska opieki pacjenta) rozszerzoną o możliwość kontroli i obserwacji studentów, w tym utrwalanie audio-video sesji symulacyjnych w celu przeprowadzenia analiz dydaktycznych, jak i bezpośredni kontakt pomiędzy wykładowcami i studentami podczas zajęć. 2.1. Zmiany rozwiązań budowlanych mających na celu dostosowanie do aktualnych wymagań głównie polegają na :  zmianie wykończenia podłóg na PVC,  wykonaniu podziałów obecnych pomieszczeń lub ich połączeń poprzez wzniesienie lub likwidację/ rozbiórek ścian,  wykonaniu korekt w przeprowadzaniu komunikacji wewnętrznej poprzez nowe przebicia, likwidację oraz korektę istniejących otworów drzwiowych,  montaż lustra weneckiego,  demontaż i montaż armatury i przyborów, w tym specjalistycznych medycznych ciągów,  rozszerzeniu działania klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach oraz uzupełnienia i korektach w wentylacji,  przebudowa i rozbudowa istniejących instalacji wodno – kanalizacyjnych,  zmiana instalacji elektroenergetycznych, w tym instalacji niskoprądowych (komputerowych oraz audiowizualnych)  wykonanie prac wykończeniowo – remontowych ogólnobudowlanych (posadzkarskich, malarskich, okładzinowych, dociepleniowych oraz instalacyjnych). 2.2. Zestawienie parametrów wielkościowych poszczególnych pomieszczeń programu funkcjonalnego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Suwałkach: Część zachodnia : 1) WC personelu 3,31 m2 2) Łazienka dla pacjentów dostosowana dla os. niepełnosprawnych 22,42 m2 3) Magazynek na sprzęt 12,96 m2 4) Pracownia nauki umiejętności technicznych 36,13 m2 5) Sala symulacji z zakresu ALS/BLS 38,59 m2 6) Sala egzaminacyjna OSCE, sala do ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich 50,29 m2 7) Sala egzaminacyjna OSCE, sala do ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich 57,25 m2 Część północno – wschodnia : 8) Sala opieki pielęgniarskiej, sala symulacji wysokiej wierności 45,19 m2 9) Pom. koordynacyjno – kontrolne, sterownia symulacji 11,94 m2 10) Sala pediatryczna 25,10 m2 Pozostałe powierzchnie do wykonania: Część północno – wschodnia : 11) Komunikacja 16,50 m2 Część zachodnia : 12) Komunikacja 100,50 m2 3. Remont dachu części zachodniej PWSZ w Suwałkach – zakres robót:  wykonanie robót rozbiórkowych (pokrycie, obróbki, szlichta, ocieplenie, nasady kominowe),  wykonanie montażu instalacji, w tym klimatyzatorów i odpowietrzeń i nawiewów stropodachu,  wykonanie obudów, podwyższeń, zabezpieczeń,  wykonanie nowych warstw stropowych i obróbek dachowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach