Przetargi.pl
Adaptacja budynku po byłym przedszkolu w Damnicy na mieszkania socjalne

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku po byłym przedszkolu w Damnicy na mieszkania socjalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku po przedszkolu w Damnicy na pięć lokali mieszkalnych socjalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem niezbędnej infrastruktury. Budynek zlokalizowany jest w Damnicy na działce nr 182/1. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary. Zakres rzeczowy obejmuje: - Wprowadzenie zmian funkcji budynku oraz poprawa bezpieczeństwa użytkowania budynku (w tym przebudowa klatki schodowej i rozbiórka kotłowni) - Prace terenowe związane z remontem i przebudową drogi - Prace związane z wykonaniem posadzek - Prace związane z wykonaniem ścianek działowych - Prace związane z wykonaniem pomieszczeń sanitarnych - Wprowadzenie zmian związanych z bezpieczeństwem użytkowania obiektu, zgodnym z obowiązującymi normatywami i przepisami - Zmiany wystroju elewacji - Wykonanie instalacji elektrycznych - Wykonanie instalacji sanitarnych. - *Należy zamontować piecokuchnię równoważną użytkowo czteropaleniskowej kuchence gazowej - min. 3200 cm? powierzchni płyty grzewczej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy niestanowiących lokali socjalnych) Zakres zamówienia obejmuje: 1. Organizację terenu budowy (należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trzech egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu) 2. Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą, wpisy w dzienniku budowy 3. Wykonanie robót budowlanych wg dokumentacji technicznej: a) projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanego przez firmę Projektowanie i Nadzór ze Słupska i zgodnie z przedmiarem robót b) warunków i decyzji administracyjnych załączonych do projektu 4. Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Przeprowadzenie pozytywnych odbiorów przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem - Państwowej Inspekcji Sanitarnej, oraz Państwowej Straży Pożarnej i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach (dla Zamawiającego) Załączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w dokumentacji projektowej. Roboty budowlane mogą być podzielone na dwa etapy: - Etap I - obejmuje wykonanie 70 % zakresu robót budowlanych, który zostanie ustalony w harmonogramie robót uzgodnionym z Zamawiającym i stanowiącym załącznik do umowy. Etap ten może podlegać osobnemu fakturowaniu z terminem płatności 30 dni od złożenia faktury na dziennik podawczy zamawiającego. - Etap II - pozostała część inwestycji określona projektem i umową. Termin zakończenia tego etapu - nie później niż 30 maja 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 . Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=188224
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach