Przetargi.pl
Adaptacja budynku byłego rewiru Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku, nr sprawy nadany przez zamawiającego: D/Kw-220-4/2013/R

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4068370 , fax. 77 4068380
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Kościuszki 7 7
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4068370, fax. 77 4068380
    REGON: 00109246400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Służba Więzienna - Areszt Śledczy w Prudniku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku byłego rewiru Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku, nr sprawy nadany przez zamawiającego: D/Kw-220-4/2013/R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wraz z nadbudową budynku administracyjno-biurowego byłego rewiru dzielnicowych Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku położonego przy ul. Sądowej 2 na działkach o numerze ewidencji gruntów 788/185; 789/185; 429/189 karta mapy 9 obręb Prudnik, o docelowej powierzchni użytkowej ok. 370,00 m? i kubaturze ok. 1560,00 m3 oraz zagospodarowanie terenu bezpośrednio przyporządkowanego do budynku. Zakres robót obejmuje m.in. 1. Roboty ziemne 2. Wykonanie prac rozbiórkowych 3. Zmianę konstrukcji dachu budynku 4. Wykonanie przyłączy energetycznych (zasilanie rezerwowe) i teleinformatycznych do istniejącej infrastruktury Aresztu Śledczego w Prudniku 5. Wykonanie nowych instalacji: elektrycznych, technicznych i teleinformatycznych; 6. Wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej; 7. Wykonanie nowej instalacji c.o. 8. Wykonanie nowych ścian działowych 9. Wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 10. Remont i wymiana powierzchni posadzek 11. Naprawę powierzchni istniejących ścian i sufitów 12. Malowanie pomieszczeń 13. Wykonanie termomodernizacji budynku 14. Zagospodarowanie terenu bezpośrednio przyległego do budynku Szczegółowy zakres robót (opis przedmiotu zamówienia) określają: przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa - projekt budowlany i wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) - w zakresie czynności ujętych w przedmiarze robót i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Elementy robót nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, przedmiary, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie (cena ryczałtowa), bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wizję można przeprowadzić w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym ustaleniu jej terminu z Zamawiającym. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych czy w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Ze względu na brak możliwości udostępnienia do pracy osadzonych, zamawiający nie przewiduje zatrudnienia tych osób podczas wykonywania prac. Do obowiązku wybranego w toku postępowania Wykonawcy należało będzie sporządzanie kosztorysu ofertowego oraz szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego i przedstawienie ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram wraz z kosztorysem ofertowym stanowić będą integralną część zawartej umowy. Wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego (tabele elementów rozliczeniowych) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Aresztu Śledczego w Prudniku prowadzonego przez NBP O/Opole nr 57 1010 1401 0053 7913 9120 1000. 5. Wadium będzie uznane za wniesione w momencie realnego wpływu na rachunek Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Kasie Aresztu Śledczego w Prudniku, ul. Kościuszki 7, 48-200 Prudnik. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu i zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach