Przetargi.pl
Abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale

Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Suszyckich 9
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    REGON: 691673703
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale , zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:1) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.2) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca potwierdzi dysponowanie personelem posiadającym następujące kwalifikacje:Poświadczenia (referencje) wykonania minimum jednego wdrożenia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących. Materiały eksploatacyjne dostarczane przez wykonawcę będą tylko sprawdzonych marek tj, Golden Line, Novo, Black Point lub oryginalne. System musi posiadać/spełniać ustawę o Cyberbezpieczeństwie i przejść testy penetracyjne wykonane przez Biuro Cyberbezpieczeństwa lub Agencje Bezpieczeństwa Wewnętrznego.Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazała się posiadanym doświadczeniem. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem - w wykonaniu (lub wykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie uruchomienia i utrzymania systemu obsługi urządzeń drukujących, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, wraz z dowodami, że usługi te były wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną