Przetargi.pl
A. „Teren rekreacyjno sportowy” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.5.11) B. „Plac zabaw” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.3.6) C. „Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” D. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” (Etap I) E. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj – Sikorka„ (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.2.2.25) F. „Rewitalizacja Amfiteatru Ząbkowickiego” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.3.3.15)

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    A. „Teren rekreacyjno sportowy” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.5.11) B. „Plac zabaw” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.3.6) C. „Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” D. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” (Etap I) E. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj – Sikorka„ (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.2.2.25) F. „Rewitalizacja Amfiteatru Ząbkowickiego” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.3.3.15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5.548.000,00 EUR. I. Zakres zamówienia: A. „Teren rekreacyjno sportowy” (Etap I) Etap I. Pozycje przedmiaru od 1 – 1.5.11 Zadanie polega na rozbiórce boiska asfaltowego oraz pozostałości utwardzonych ścieżek, demontażu urządzeń zabawowych oraz montażu urządzeń zabawowych, siłowych, elementów małej architektury, ogrodzenia oraz oświetlenia. Pod urządzeniami planuje się montaż mat przerostowych. Zadanie realizowane będzie na działkach nr 48/14 48/16 k.m. 93, działka nr 153, 6/4 k.m. 92 obręb Dabrowa Górnicza (zakres prac opisany w przedmiarze ETAP I – pozycje 1-1.5.11). B. „Plac zabaw” (Etap I) ETAP I, pozycje przedmiaru 1-1.3.6 Zadanie polega na przygotowaniu terenu przy ul. Królowej Jadwigi obejmujące działkę nr ewid. 125 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegające na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym pod montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych oraz zakupieniu i montażu urządzenia zabawowego i urządzenia sprawnościowego, montażu nowych elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, kosze na śmieci i tablica regulaminowa. Zakup dotyczy zestawu zabawowego i do kalisteniki. Pod urządzeniami planuje się montaż mat przerostowych( Etap I. Pozycje przedmiaru 1-1.3.6) C. Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie terenu przy ul. Korczaka obejmującego działkę nr ewid. 1/3, 8 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegające na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym i wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej oraz zakupieniu i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej, montażu nowych elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, ławo-stoły kosze na śmieci, stojaki rowerowe i tablice regulaminową. W ramach przedmiotu umowy, na które składają się urządzenia sprawnościowe typu: zestaw wioślarz + wahadło, zestaw biegacz + prasa nożna, zestaw narciarz + twister i zestaw koła do ćwiczeń ramion + koła tai chi, Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i montażu. D. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” (Etap I) ETAP I Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod plac zabaw i siłownię zewnętrzną na terenie Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w centralnej części działki oznaczonej nr ewid. 47/5 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegające na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym pod montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych czarnych i ułożenia nawierzchni z kostki betonowej oraz nasadzenie drzew. Zakup i montażu małej architektury – ławki wypoczynkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery i tablice regulaminowe. Zakup urządzeń zabawowych i sprawnościowych typu: zestaw do wyciskania siedząc, orbitrek/wahadło, twister podwójny, platforma do balansowania, równoważnia, zestaw do przeskoków, linarium „sieć rybacka”, huśtawka „Bocianie Gniazdo” oraz sześciokąt wielofunkcyjny. (Etap I) E. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj – Sikorka” (Etap I) ETAP I Pozycje przedmiaru 1-1.2.2.25 Zadanie polega na przygotowaniu terenu przez reprofilację w zakresie niezbędnym do wykonania schodów terenowych, ścieżek pieszych oraz montażu urządzeń zabawowych przy ul. Ks. Stanisława na działkach nr ewid. 1/10 i 1/11 k.m.1 obręb 0015 Trzebyczka oraz na działce nr 658/2 k.m. 4 obręb 0016 Tucznawa w Dąbrowie Górniczej. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują również dostawę i montaż urządzenia zabawowego typu „zestaw dziewięciowieżowy”, piramida linowa, huśtawka bocianie gniazdo, tablicę regulaminową, stojaki rowerowe typu ”U”, ławki wypoczynkowe, kosze na śmieci oraz budowę chodników z kostki brukowej. Pod urządzeniami montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.(zakres prac opisany w przedmiarze ETAP I – pozycje 1-1.2.2.25) F. „Rewitalizacja Amfiteatru Ząbkowickiego” (Etap I, pozycje przedmiaru 1-1.3.3.15) Etap I. Pozycje przedmiaru od 1 – 1.3.3.15 W skład przedmiotu zamówienia wchodzi rozbiórka istniejącego amfiteatru, widowni, utwardzeń i oświetlenia oraz montaż urządzeń zabawowych, terenowej widowni plenerowej, elementów małej architektury, ogrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do montażu mat przerostowych pod urządzeniami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej. Zadanie realizowane będzie na działkach nr 897/9 k.m. 5, obręb Ząbkowice. Ilość montowanych urządzeń i elementów małej architektury, parametry techniczne urządzeń oraz szczegółowy zakres prac opisany w przedmiarze stanowiącym dokumentację techniczną do przedmiotowego zadania. Przedmiar ETAP I – pozycje 1-1.3.3.15) Uwagi do wszystkich zadań: 1. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną. 2. Wszystkie montowane urządzenia zabawowe winny być oznakowane tabliczkami znamionowymi pozwalającymi zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano. II. Wymagania ogólne dotyczące zadań Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia oraz wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z obowiązującymi normami, szczegółowe wymagania dotyczące certyfikatów w odniesieniu do poszczególnych zadań znajdują się w pkt. 9.6. SIWZ. Prócz tego wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Ponadto wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Dostarczony piasek powinien posiadać atest PZH lub równoważny. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 9.6. SIWZ. III. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - dokumentacji technicznej: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.). V. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji. VII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. IX. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego: Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. X. Zamawiający informuje, iż w przypadku powierzenia mu danych osobowych osób fizycznych przez Wykonawcę będzie w pełnym zakresie przestrzegać przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 Nr 119 poz. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla zadania A: 6 600,00 zł - dla zadania B: 2 100,00 zł - dla zadania C: 1 200,00 zł - dla zadania D: 4 000,00 zł - dla zadania E: 7 300,00 zł - dla zadania F: 10 000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana data podpisania). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach