Przetargi.pl
a) Rozbudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 223 – ulicy Szubińskiej w Białych Błotach na odcinku od km 3+200 do km 3+900 (w tym budowa ronda w ciągu drogi wojewódzkiej stanowiącego połączenie komunikacyjne drogi powiatowej nr 1537C relacji Trzciniec – Ciele -Kruszyn Krajeński oraz drogi gminnej na Miedzyń) wraz z jego odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudową pozostałych sieci kolidujących z ww. inwestycją – ZADANIE 1 (zadanie własne Województwa Kujawsko – Pomorskiego) b) Budowa drogi gminnej relacji Białe Błota – osiedle Miedzyń w Bydgoszczy od km 0+060,15 do km 0+523,75 oraz drogi gminnej relacji Białe Błota – droga powiatowa 1537C do Trzcińca w Białych Błotach – od km 0+021,65 do km 0+551,40 – ZADANIE 2 (zadanie własne Gminy Białe Błota)

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    a) Rozbudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 223 – ulicy Szubińskiej w Białych Błotach na odcinku od km 3+200 do km 3+900 (w tym budowa ronda w ciągu drogi wojewódzkiej stanowiącego połączenie komunikacyjne drogi powiatowej nr 1537C relacji Trzciniec – Ciele -Kruszyn Krajeński oraz drogi gminnej na Miedzyń) wraz z jego odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudową pozostałych sieci kolidujących z ww. inwestycją – ZADANIE 1 (zadanie własne Województwa Kujawsko – Pomorskiego) b) Budowa drogi gminnej relacji Białe Błota – osiedle Miedzyń w Bydgoszczy od km 0+060,15 do km 0+523,75 oraz drogi gminnej relacji Białe Błota – droga powiatowa 1537C do Trzcińca w Białych Błotach – od km 0+021,65 do km 0+551,40 – ZADANIE 2 (zadanie własne Gminy Białe Błota)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: a) Rozbudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 223 – ulicy Szubińskiej w Białych Błotach na odcinku od km 3+200 do km 3+900 (w tym budowa ronda w ciągu drogi wojewódzkiej stanowiącego połączenie komunikacyjne drogi powiatowej nr 1537C relacji Trzciniec – Ciele -Kruszyn Krajeński oraz drogi gminnej na Miedzyń) wraz z jego odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudową pozostałych sieci kolidujących z ww. inwestycją – ZADANIE 1 (zadanie własne Województwa Kujawsko – Pomorskiego) b) Budowa drogi gminnej relacji Białe Błota – osiedle Miedzyń w Bydgoszczy od km 0+060,15 do km 0+523,75 oraz drogi gminnej relacji Białe Błota – droga powiatowa 1537C do Trzcińca w Białych Błotach – od km 0+021,65 do km 0+551,40 – ZADANIE 2 (zadanie własne Gminy Białe Błota) 2. Zamówienie dotyczy wykonania robót z podziałem na dwa zadania: 1) Zakres ZDW Bydgoszcz: Branża drogowa: • Roboty przygotowawcze • Roboty ziemne • Regulacja urządzeń obcych • Podbudowy • Nawierzchnie • Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu • Elementy ulic • Ścinanie i umacnianie poboczy • Pomiar powykonawczy Branża sanitarna: • Kanalizacja deszczowa (roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy rurociągu) • Kanalizacja sanitarna (roboty ziemne, podłoża z piasku, roboty montażowe – kanalizacja tłoczna, próby, demontaż zbędnego odcinka sieci pod planowanym rondem • Gaz (roboty ziemne, podłoża - obsypki, roboty montażowe – gazociąg, roboty montażowe – odcięcie gazociągu – po stronie UG oraz poprzez zamknięcie zasuwy po str. ZDW B-szcz, próby, demontaż zbędnego odcinka sieci pod planowanym rondem) Branża elektryczna • Oświetlenie (oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji w obrębie wiaduktu, przebudowa kolizji istniejącej linii kablowej) • Zasilanie (przyłącze kablowe SN 15kV – 3x XRUHAKXs 1x70mm2 – dł. 1100m, montaż stacji transformatorowej STSNK42-20/400/2 • Wplot kablowy w istniejącą linię kablową SN relacji: ST Piekarnia nr 19065-ST TOS Kasprzaka nr 10301 (wplot kablowy SN 15kV-3xXRUHAKXs 1x120mm2 – dł. 2x30m, montaż złącza kablowego SN-15kV typu ZK-15/TPM 24-3/LLL, nawierzchnia – opaska wokół złącza) • Branża telekomunikacyjna (przebudowa: studni telekomunikacyjnych, kanalizacji telekomunikacyjnej, kabli światłowodowych, istniejącego kabla po stronie północnej drogi) Branża zieleń • Usunięcie drzew i krzaków • Zieleń drogowa 2) Zakres UG Białe Błota: Branża drogowa: • Roboty przygotowawcze • Roboty ziemne • Podbudowy • Nawierzchnie • Oznakowanie dróg i urządzenia ruchu • Elementy ulic • Ścinanie i umacnianie poboczy • Zieleń drogowa • Pomiar powykonawczy 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót). Zamawiający dysponuje opracowanym projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu, projekt został zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu i stracił ważność. Należy go zaktualizować. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 6. Wykonawca w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych zgodnie z warunkami umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 8. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Punkt odnosi się do szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w trakcie prowadzenia robót ziemnych w obrębie urządzeń obcych (sieci energetyczne, telekomunikacyjne, wodociągowe, gazowe i inne) wykonując przekopy kontrolne. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność karną i materialną za ewentualne uszkodzenia urządzeń obcych powstałe w czasie wykonywania robót oraz za uszkodzenia i szkody, które mogły powstać na skutek prowadzenia robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania jeżeli zajdzie taka konieczność niezbędnych opinii i uzgodnienia z instytucjami, organami administracji publicznej oraz gestorami sieci podziemnych i nadziemnych. A jeżeli uzyskanie aktualizacji opinii i uzgodnień skutkować będzie koniecznością wykonania aktualizacji dokumentacji projektowej, koszty tych prac pokryje Wykonawca robót. 11. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia: zezwoleń, decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii (bądź ich aktualizacja) i ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie, - prowadzenie nadzoru archeologicznego i obserwacja archeologiczna podczas prowadzenia robót ziemnych (lub innych, jeżeli istnienie uzasadniona potrzeba) i spełnienie zapisów zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, - przygotowanie i skompletowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i zakończenia procedury dopuszczenia do ruchu całej rozbudowy, - wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy - uwzględnić w kosztach ogólnych budowy) między innymi.: a) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, sanepidu, elektroenergetyczne, pkp, ochrony środowiska i inne), b) uzyskanie w przypadku wykonania przepustu kablowego linii elektroenergetycznej średniego napięcia (do zasilania stacji transformatorowej SN/nn oświetlenia projektowanego ronda) z torami linii kolejowej nr 131 : • zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane od PKP i pokrycie z tego tytułu opłat wg stawek PKP, • zawarcia umowy z regulującej zasady i warunki realizacji robót w obrębie terenu kolejowego (min. 30dni przed rozpoczęciem robót), • protokólarne przejęcie terenu kolejowego na czas trwania robót (z powiadomieniem koleji min. 14 dni przed przekazaniem placu) • podpisać umowę dotyczącą zasad odpłatnego świadczenia usług przez Zakład Linii Kolejowych w Bydgoszczy na czas robót, • pokryć koszty udziału przedstawiciela koleji w komisjach (przekazanie terenu, odbiór ostateczny/końcowy, sprawowany nadzór) łącznie z wliczeniem kosztów dojazdu i powrotu), • inwentaryzacji powykonawczej i naniesienia jej na mapy geodezyjne z zasobów PKP z przekazaniem 1 egz. do Zakładu linii Kolejowych w B-szczy, 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 14. Zamawiający przewiduje odbiory częściowe zgodnie z poniższym: 14.1 Zakres realizowany przez ZDW Bydgoszcz Przewidziane są za zgodą Zamawiającego, po zrealizowaniu przez Wykonawcę ilości i wartości robót z nim uzgodnionych - zakresem oraz potwierdzonych przez Inspektora nadzoru. 14.2 Zakres realizowany przez UG Białe Błota Wykonane roboty mogą się odbywać w terminach miesięcznych na koniec każdego miesiąca na podstawie podpisanego protokołu odbioru robót z załączonym, zatwierdzonym przez Inspektora nadzoru kosztorysem powykonawczym. 15. Dla każdego zadania zostanie sporządzona oddzielna umowa, kosztorys, oddzielne fakturowanie, harmonogram, dziennik budowy (każde z zadań posiada oddzielną decyzję ZRID). 3) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień w którym Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ III WYSOKOŚĆ I ZASADY WNIESIENIA WADIUM I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 220 000,00 zł brutto (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) II. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania (nr drogi, ulica, miejscowość), numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 29 lutego 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 2. Pełna nazwa i adres Beneficjenta, na jaki należy wnieść wadium w formie innej aniżeli podana w punkcie 1 lit. a) niniejszego rozdziału: Województwo Kujawsko – Pomorskie Plac Teatralny 2 87-100 Toruń w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 3. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji poręczenia. Ww. dokument winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie oraz zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione oraz wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IV ust. 1 (poniżej). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorysy ofertowe – załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 9. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Inne dokumenty: BRAK

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach