Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696 , fax. 22 325 54 68
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, fax. 22 325 54 68
REGON: 1525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„a) Remont ulicy Szczepanika na odcinku od ul. Handlowej do ul. Mokrej - wykonanie nakładki asfaltowej b) Remont ulicy Ogińskiego na odcinku od ul. Matki Teresy z Kalkuty do ul. Syrokomli oraz od ul. Bazyliańskiej do ul. Krakusa - wykonanie nakładki asfaltowej na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: „a) Remont ulicy Szczepanika na odcinku od ul. Handlowej do ul. Mokrej - wykonanie nakładki asfaltowej b) Remont ulicy Ogińskiego na odcinku od ul. Matki Teresy z Kalkuty do ul. Syrokomli oraz od ul. Bazyliańskiej do ul. Krakusa - wykonanie nakładki asfaltowej na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy”. 2) Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja: 1) Dokumentacji projektowej – zakres prac do realizacji, 2) Przedmiary robót – jako materiał pomocniczy, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 4) Określenia podstawowe przy realizacji robót wg zapisów w niniejszej SIWZ. 2) Klauzule społeczne: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2018r. poz. 108, z późn.zm.) osoby wykonujące czynności opisane w Dziale III ust. 3 pkt. a), z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 3 pkt. a) ppkt 1) – 11) SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na wybranych odcinkach: od km 6+015 do km 9+940 i od km 18+002 do km 20+225 – nr postępowania 026/24
Dodano: 2024-06-07 - Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
Dodano: 2024-06-07 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie” – nr postępowania 125/24
Dodano: 2024-06-03 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie – nr postępowania 108/24
Dodano: 2024-05-22 - Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2023 r. i 2024 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2023 r. – zamówienie podobne.
Dodano: 2024-05-22 - Remont drogi wojewódzkiej nr 633 od km 14+200 do km 15+690 na terenie gminy Nieporęt, powiat legionowski - nr postępowania 111/24
Dodano: 2024-05-21 - Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck – Zdwórz – nr postępowania 118/24
Dodano: 2024-05-20 - Remont drogi wojewódzkiej nr 567 od km 13+410 do 17+660 na odcinku Ciółkowo – Smardzewo – nr postępowania 020/24
Dodano: 2024-05-20 - Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 35+300 do km 35+562 od km 35+810 do km 36+325 od km 36+568 do km 38+501 – nr postępowania 079/24
Dodano: 2024-05-17