Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY PCIM W SEZONIE 2019

Urząd Gminy Pcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32432 Pcim, 563
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012/2748050
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pcim
    563 563
    32432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 012/2748050
    REGON: 54323200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugpcim

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY PCIM W SEZONIE 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY PCIM W SEZONIE 2019. 1) utrzymanie dróg ustala się od miesiąca styczeń 2019 r. do marca 2019 r. Istnieje możliwość wydłużenia akcji zima w zależności od warunków atmosferycznych występujących w miesiącu kwiecień 2019 r. Szacunkowa długość dróg na terenie Gminy Pcim wynosi ok 95,0 km. 2) utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Pcim obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: a) odśnieżanie całej szerokości dróg gminnych i wewnętrznych, b) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszarstniających, c) posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu, d) likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi – ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu), 3) inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego: a) dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (pługi, traktory itp.), b) dysponowanie materiałem uszarstniającym w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem, c) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od pracownika Zamawiającego oraz zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach, d) przyjmowanie zgłoszeń od wytypowanego pracownika Zamawiającego, e) organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu maksymalnie trzech godzin po otrzymaniu zgłoszenia lub w czasie zgodnym z wytycznymi Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, f) przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym, g) podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego: • odśnieżanie szczególnie w okresach roztopów (błoto pośniegowe) należy prowadzić w sposób uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody znajdujących się na trasach objętych prowadzoną akcją, • zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie mieszankami uszarstniającymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów, • Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji – wstrzymanie prowadzenia akcji musi zostać potwierdzone. • Zamawiający na czas trwania akcji zima będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Montaż i demontaż systemu GPS będzie po stronie Zamawiającego. Koszt związany z funkcjonowaniem systemu GPS zostanie sfinansowany przez Zamawiającego. Wykonawca (kierowcy) mają obowiązek potwierdzenia każdorazowego wykonania usługi do wytypowanego przedstawiciela Zamawiającego, który dokona zatwierdzenia karty drogowej. W robocze dni tygodnia tj. od poniedziałku do piątku o godz. 9.00 rano Wykonawca informował będzie Zamawiającego o stanie dróg : jakie drogi i o której godzinie zostały odśnieżone w ciągu minionej doby oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt. Brak takiego potwierdzenia skutkować będzie nie uznaniem wykonania danej usługi. Zamawiający informuje, że zamówienie podzielone jest na trzy części (zadania). Wykonawca możne złożyć ofertę na trzy zadania z tym, że każde z nich będzie ocenianie indywidualnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach