Gmina Iława ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 492 418 , fax. 896 494 882
- Data zamieszczenia: 2017-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iława
ul. Gen. Władysława Andersa -
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 492 418, fax. 896 494 882
REGON: 53276000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Iława w sezonie zimowym 2017-2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Iława – odśnieżanie dróg i chodników oraz posypywanie piaskiem oblodzonych dróg i chodników. Zamówienie zostało podzielnie na – 2 części : a) I część: zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Wschodniej części Gminy Iława o łącznej długości ok. 130 km, polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg gminnych i chodników (załączniki 1,2,3,4 do SIWZ) b) II część: zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Zachodniej części Gminy Iława o łącznej długości ok. 105 km, polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg gminnych i chodników (załączniki 1,2,3,4 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w warunkach technicznych odśnieżania. 3. Kod CPV – 90620000-9 – usługi odśnieżania, 90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsc, w których będzie świadczona usługa. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: operatorzy maszyn. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku Nr 7 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cześć I i II - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) formularz oferty stanowiącym załącznik Nr 1a i/lub 1b do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Oferty wspólne: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna identyfikować wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ustanawiających pełnomocnika. przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Pełnomocnictwo, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. d) Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. f) Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. g) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. h) Poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej siwz oraz § 14 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2024
Dodano: 2023-12-15 - Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w I półroczu 2024 r.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2023 2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie miasta i gminy Biskupiec
Dodano: 2023-11-10 - Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-07 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-10-18