Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
REGON: 92358780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP URZĄDZEŃ I SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU w ramach trwającego projektu pod nazwą: „Budowa kujawsko-pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej– II etap”, RPKP.02.01.00-04-001/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń informatycznych wraz z oprogramowaniem w ramach trwającego projektu pod nazwą „Budowa kujawsko-pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej – II etap”, RPKP.02.01.00-04-001/18 dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Załączniki Nr 2 do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . 5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. 6) Oferowane produkty muszą współpracować z systemami wymienionymi w załączniku nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 14.580,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w: Banku PKO BP Spółka Akcyjna Nr rachunku: 43102014620000730203589496 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr M-60/2020 NA ZAKUP URZĄDZEŃ I SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; a) innej niż pieniądz – Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis (lub specyfikację techniczną lub karty katalogowe) oferowanych urządzeń i urządzeń eksploatacyjnych potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ - zał. nr 2 wraz ze wskazaniem ich producenta, modelu, symbolu, nazwy i wersji oprogramowania; b) Opis i wersję demonstracyjną oferowanego oprogramowania (jeżeli wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne). c) Oświadczenie o udzieleniu Kupującemu gwarancji - zgodnie z załącznikiem nr 2 (opis przedmiotu zamówienia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-10 - Postępowanie 4 częściowe na zakup i dostawę notebooków w zestawie dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa Komputerów i Serwerów do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa Komputerów i Serwerów do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa Komputerów i Serwerów do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa Komputerów i Serwerów do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa Komputerów i Serwerów do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy
Dodano: 2023-09-17