Przetargi.pl
Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 4 zadania

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 254 256 , fax. 627 253 423
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 254 256, fax. 627 253 423
    REGON: 25085475400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa doposażenia pracowni w szkołach i placówkach w ramach projektu pn. "Moje kompetencje - moja przyszłość" - rozwój potencjału uczniów ze szkół powiatu krotoszyńskiego z podziałem na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Tellurium (model kosmograficzny) – 1 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa ścienna – podstawy kartografii – 1 szt., mapa świata fizyczno-polityczna – 1 szt., mapa fizyczna Polski – 1 szt., mapa ścienna Polski obrazująca skarby przyrody – 1 szt., mapa fizyczno-polityczna Europy – 1 szt., multimedialny atlas geograficzny obrazujący świat – 1 szt., atlas geograficzny dla szkoły ponadgimnazjalnej – 15 szt., globus ze sklepieniem niebieskim – 1 szt., ścienna stacja pogody – 1 szt., rodzaje gleb-próbki – 2 zestawy, filmy edukacyjne obrazujące zagadnienia dotyczące Planety Ziemi – 4 szt. (różne rodzaje), mapa świata - plastyczna - 1szt., globus indukcyjny – 2 szt., plansza dydaktyczna dotycząca pogody – 3 szt. (różne rodzaje), kompas – 10 szt., mapa konturowa świata – 1 szt., mapa konturowa Polski – 1 szt., mapa magnetyczna Polski – 10 szt., mapa świata – geologia i tektonika – 1 szt., globus uczniowski – 15 szt., taśma miernicza 20m - 5 szt., taśma miernicza 30m – 5 szt., mapa konturowa Europy – 1 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin i zwierząt – 10 szt., mapa samochodowa Polski – 15 szt., mapa samochodowa Europy – 15 szt., mapa turystyczna regionów Polski – 15 szt., mapa turystyczna regionów Europy – 15 szt. (3 różne rodzaje po 5 sztuk), mapa zoogeografia Polski – 1 szt. Zadanie nr 2 – Doposażenie pracowni geograficznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Globus podświetlany – 15 szt., kompas – 30 szt., lornetka – 15 szt., zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, mapa fizyczna świata – 2 szt., mapa polityczna świata – 2 szt., atlas – 15 szt., film edukacyjny – 10 szt. (z podziałem), mapy kontynentów – 5 szt. (różne rodzaje), mapa turystyczna regionu – 30 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw foliogramów – 6 zestawów (z podziałem), ogródek meteorologiczny – szkolna stacja pogodowa – 1 szt., rodzaje gleb – próbki – 1 zestaw., atlas i przewodnik multimedialny obrazujący parki narodowe oraz inne formy ochrony przyrody w Polsce – 1 szt., geografia - zestaw tablic dydaktycznych – 1 zestaw, mapa gospodarcza Europy - 1 szt., mapa – Polska w Europie i świecie – 1 szt., mapa Europy – ukształtowanie powierzchni, krajobrazy – 1 szt., mapa hipsometryczna Europy – ćwiczeniowa – 1 szt., mapa gospodarcza Afryki – 1 szt., mapa gospodarcza Ameryki Północnej – 1 szt., mapa gospodarcza Azji – 1 szt.Zadanie nr 3 – Doposażenie pracowni biologicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Podgrzewacz kuchenny – 1 szt., blender ręczny – 1 szt., czajnik elektryczny – 1 szt., mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., mikroskop optyczny (stereoskopowy, szkolny) – 6 szt., mikroskop terenowy – 6 szt., przewodnik służący do rozpoznawania roślin – 6 szt., preparaty mikroskopowe (różne rodzaje) – 10 zestawów, akwarium do hodowli roślin wodnych – 1 szt., model szkieletu człowieka na statywie – 1 szt., model serca – 4 szt. (różne rodzaje), model skóry – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt., szkielety kręgowców – 6 szt. (po jednym z każdego rodzaju), waga laboratoryjna – 6 szt., lornetka – 6 szt., stoper – 6 szt., ciśnieniomierz – 1 szt., czerpak – 6 szt., naczynie perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie – 6 szt., taśma miernicza – 6 szt., lodówka do przechowywania – 1 szt., fartuch laboratoryjny – 6 szt. męskich i 6 szt. damskich, zestaw narzędzi i szkieł – 6 zestawów, apteczka z wyposażeniem – 1 szt., okulary ochronne – 12 szt., termometr laboratoryjny – 6 szt.Zadanie nr 4 – Doposażenie pracowni przyrodniczo-matematycznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach. Zadanie obejmuje zakup i dostawę: Szkolna stacja pogodowa ze stojakiem– 1 szt., plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej – 3 sztuki/licencje klasy IV-VI, program do specjalistycznej diagnozy i terapii logopedycznej, wersja rozszerzona – 1 szt., program multimedialny do stymulowania rozwoju mowy – 1 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej klasy IV-VI – 3 szt., program multimedialny – zadania interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej kl. VII i kl. VIII i gimnazjum kl. III – 3 szt., program/pakiet multimedialny wspomagający terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy – 1 szt., tablica kolorowa - drabina – 1 szt., układ słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy – 1 szt., tunel lustrzany z nieskończonością – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać produkt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 3.Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 4.Zamówienie obejmuje również transport asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 5.Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy poszczególnych części zamówienia określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7.. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje, wystawioną na rzecz placówki oświatowej wskazanej w tytule danego zadania. 9. Wykonawca dostarczy wszystkie programy multimedialne w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją (instrukcją) w języku polskim. 10. W formularzu rzeczowo-finansowym należy podać nazwy producenta asortymentu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, stanowiącego odpowiednio Załączniki 2a-2d, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nazwa produktu, nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk/zestawów/kompletów. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 11. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 12. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 13. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 14.Dostarczany asortyment winien być oznaczony w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, którego zadania dotyczy dostawa. np. przez opisanie opakowania dostarczanego asortymentu numerem zadania. 15. Dostarczone doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego doposażenia. 16. PODWYKONAWSTWO 16.1. Zamawiający na podstawie art.36b pzp żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podał firmy podwykonawców. 16.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 16.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy b) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć tylko jeżeli dotyczy c) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy d) Oświadczenie osób, których dane są przetwarzane w związku z badaniem kwalifikowalności środków w Projekcie, w tym w szczególności personelu projektu, a także oferentów, uczestników komisji przetargowych i Wykonawców/osoby uprawnionej do dostępu w ramach SL2014 e) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy f) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach