Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wzdłuż Strugi Klasztornej w Kartuzach

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wzdłuż Strugi Klasztornej w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wzdłuż Strugi Klasztornej w Kartuzach w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zleceniu Wykonawcy wykonania zakresu określonego w pkt 4 ppkt 2). Informację odnośnie skorzystania z tego prawa Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy najpóźniej do dnia 31.07.2019 r. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zakresu objętego prawem opcji. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia, w części gwarantowanego zakresu przedmiotu zamówienia, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 4. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zakresu działań określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), w tym m.in.:  zaprojektowanie ciągów pieszych wzdłuż Strugi Klasztornej stosując kładki z krat pomostowych, kładki drewniane – równoważnie, ścieżki drewniane i ścieżki z płyt betonowych,  zaprojektowanie instalacji oświetlenia terenu. b) uzyskanie niezbędnych decyzji umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, c) zrealizowanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, ograniczających się do:  wykonania wycinki i wykarczowania kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów,  wyniesienia i odtworzenia osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych,  wykonania robót ziemnych (wywiezienie mas pod zbiorniki i utworzenie terenów zalewowych, nawiezienia mas ziemnych do ukształtowania terenu, niwelacja terenu),  nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw. 2) Zakres przedmiotu zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie pozostałych, nie wymienionych w ppkt 1) lit. c) robót budowlanych, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, tj.: a) wybudowanie ciągów pieszych wzdłuż Strugi Klasztornej stosując kładki z krat pomostowych, kładki drewniane – równoważnie, ścieżki drewniane i ścieżki z płyt betonowych, b) budowę instalacji oświetlenia terenu, c) montaż ławek i koszy na śmieci, d) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w zakresie umożliwiającym oddanie terenu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienia o zakończeniu robót, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego w całości obiektu (terenu). 5. Przedmiot zamówienia musi zakładać jak najmniejszą ingerencję w teren z uwzględnieniem zdolności retencyjnych obszaru wykorzystywanego w przeszłości do wybudowania naturalnych oczyszczalni ścieków (hydrofitowych) poprzez utworzenie elementów sprzyjających bioretencji (tj. baseny, niecki, strefy ekotonowe porośnięte roślinnością hydrofitową). Zadaniem realizacji przedmiotu zamówienia jest podtrzymanie funkcji podczyszczania wód opadowych i odpływających z Jeziora Karczemnego do Klasztornego Małego Strugą Klasztorną, poprzez utworzenie w okolicy basenów terenów zielonych, na których należy nasadzić rośliny wodolubne z grup bylin, traw i drzew dostosowanych do warunków siedliskowych, uwzględniając : 1) drobne piętrzenia nie przekraczające 1m wysokości, wykonane z materiałów naturalnych (ziemia, glina, drewno, kamienie) w obrębie Strugi Klasztornej, mające na celu napowietrzanie wód w cieku, 2) małe, płytkie zbiorniki, rozlewiska w obszarze istniejących basenów. 6. Sporządzenie dokumentacji projektowej może wiązać się z potrzebą uzyskania pozwoleń tj. pozwolenie wodno-prawne, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, czy uzgodnień z np. Wojewódzkim/Powiatowym Konserwatorem Zabytków. Obowiązek pozyskania ww. dokumentów spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu / zawiadomienia o zakończeniu robót. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 10. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 11. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 12. Dodatkowe postanowienia odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi gwarancji zaoferowanemu w ofercie złożonej przez Wykonawcę, 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Roboty ziemne, b) Roboty budowlane w zakresie nawierzchni utwardzonych, c) Roboty budowlane w zakresie oświetlenia zewnętrznego. 13. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach