Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZIELONYCH W INSTALACJI REGIONIE 4 - ZACHODNI

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, Targowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 871 396 , fax. 523 871 396
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    Targowa 3
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 871 396, fax. 523 871 396
    REGON: 92989380000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZIELONYCH W INSTALACJI REGIONIE 4 - ZACHODNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów zielonych w ramach instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów oraz wytwarzania z nich produktu o właściwościach nawozowych lub środków wspomagających uprawę roślin, spełniających wymagania określone w przepisach odrębnych, lub materiału po procesie kompostowania, spełniającego wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy o odpadach, wskazaną jako RIPOK w Regionie 5 Bydgosko-Toruńskim zgodnie z Uchwałą Wykonawczą do WPGO. Do zagospodarowania dostarczane będą odpady o kodzie 20 02 01 pochodzące od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Solec Kujawski. Zamówienie dotyczy zagospodarowania odpadów od 15 marca 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. Orientacyjna roczna ilość odpadów z lat poprzednich wynosi ok. 1000 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych do zagospodarowania odpadów. Wykonawca podda odpady zagospodarowaniu w procesie odzysku lub recyklingu we własnej instalacji RIPOK, przy czym wydzielone frakcje odpadów powstałe na skutek przetworzenia zagospodarowanych odpadów może przekazać innym podmiotom posiadającym zezwolenie na gospodarowanie nimi na zasadach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawnych. Jeżeli w trakcie obowiązywania niniejszego zamówienia wejdą w życie nowe regulacje prawne, dotyczące instalacji lub przetwarzania odpadów tego rodzaju, co objęte zamówieniem, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego dostosowania prowadzonej działalności i sposobu realizacji zamówienia do zmienionych uregulowań prawnych. Odpady dostarczane będą do Wykonawcy przez Zamawiającego własnym transportem luzem lub w workach foliowych. Zagospodarowanie odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zagwarantuje sprawne przyjęcie odpadów od Zamawiającego i zobowiązuje się odbierać dostarczone odpady w dni robocze, czyli we wszystkie dni za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 18:00. Odbiór odpadów dokumentowany będzie przez Wykonawcę. Wykonawca prowadzić będzie ewidencję wagową na legalizowanej wadze na podstawie kwitu wagowego, który będzie zawierał informacje o kodzie i rodzaju przyjmowanych odpadów, datę i godzinę ważenia, nr rejestracyjny pojazdu, którym przywieziono odpady, dane kierowcy przywożącego odpady, masę dostarczonych odpadów, adresu miejsca przyjęcia odpadów. Za termin przyjęcia odpadów uważa się dzień przekazania odpadów przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy ewidencja ilości przyjętych, przetworzonych i zagospodarowanych odpadów w oparciu o karty przekazania odpadu i karty ewidencji odpadu. Karta przekazania odpadu z danego miesiąca, zawierająca dane poszczególnych dostaw, dołączona będzie do faktury VAT, która będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego. Do faktury VAT Wykonawca dołączy też kopię lub zestawienie zbiorcze kwitów wagowych za dany miesiąc. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie :sześć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA nr 58 1240 3507 1111 0000 3057 6681. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 6.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem decyzji na prowadzenie instalacji, zgodnie z Uchwałą nr XXXII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r., w sprawie wykonania” Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2016-2022 z perspektywą na lata 2023-2028” lub akt prawa miejscowego, który w/w uchwałę zmieni lub zastąpi, znajdującej się na terenie Regionu 4 określonego tą uchwałą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie – do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach