Przetargi.pl
„Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR . II.Opis przedmiotu zamówienia: Ogólne założenia 1.Przedmiotem kampanii informacyjno-edukacyjnej są wszystkie obszary chronione i wszystkie walory przyrodnicze na terenie gminy Dabrowa Górnicza. 2.Celem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest zwiększenie zainteresowania ofertą Dąbrowy Górniczej - rekreacyjną, sportową oraz ofertą w zakresie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu – oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności. 3.Kampania będzie realizowana w oparciu o przesłanie „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, które: - bezpośrednio odwołuje się do głównego obszaru projektu Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej, którym jest Park Zielona, w tym użytek ekologiczny Uroczysko Zielona, - wskazuje na „zielony” potencjał całego miasta (obszary chronione, pomniki przyrody, kompleksy przyrodnicze, itp.), - wskazuje na niezwykłą atrakcyjność i różnorodność wszystkich walorów przyrodniczych największego obszarowo miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiego Związku Metropolitalnego, 4.Kampania informacyjno-edukacyjna w pierwszej kolejności ma przyczynić się do podniesienia świadomości społeczeństwa w zakresie wiedzy o potencjale przyrodniczym Dąbrowy Górniczej oraz konieczności ochrony obszarów najcenniejszych przyrodniczo. 5.Punktem odniesienia dla wszystkich działań informacyjno-edukacyjnych będzie projekt Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej – który w najpełniejszy sposób obrazuje ideę połączenia ochrony obszarów cennych przyrodniczo z edukacją ekologiczną i poprawą jakości życia mieszkańców. III. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do opracowania koncepcji i realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności polegającej w szczególności na: 1. Opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej - big idea kampanii i jego rozwinięciu z uwzględnieniem najważniejszych elementów projektu (wymóg dostosowania do Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza i wytycznych projektu) zgodnie z przesłaniem „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, 2. Stworzeniu hasła promocyjnego kampanii, 3. Stworzeniu logotypu i systemu identyfikacyjnego kampanii, 4. Stworzeniu projektu tras po najciekawszych przyrodniczo obszarach Dąbrowy Górniczej, uwzględniających głównie obszar Parku Zielona i Pogorii II, mających na celu zwiększenie ruchu pieszych i rowerzystów na obszarach atrakcyjnych przyrodniczo wskazujących na różnorodność oferty przyrodniczej miasta, a także stworzeniu map poglądowych i opisów tych tras do wykorzystania na wszelkich materiałach i instalacjach promocyjnych, publikacjach, w projektach multimedialnych, etc. 5. Stworzeniu scenariusza spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund, 6. Produkcji spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund z udziałem profesjonalnego lektora radiowego, 7. Emisji spotów w stacjach radiowych regionalnych – minimum 50 spotów i regionalnych oddziałach ogólnopolskich stacji radiowych – minimum 25 spotów (skierowanych przede wszystkim do mieszkańców Zagłębia i Śląska), 8. Stworzeniu scenariuszy filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 9. Produkcji filmowych spotów na podstawie scenariuszy, o których mowa w pkt. 8 prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 10. Przeprowadzenia kampanii reklamowej prezentującej spoty, o których mowa w pkt. 9 w kinach głównie na terenie Dąbrowy Górniczej i miast ościennych, minimalny czas trwania kampanii to 2 tygodnie, 11. Wykonania projektów banerów internetowych o powierzchni większej lub równej 75 000 pikseli, 12. Emisji banerów na portalach horyzontalnych wydawców o liczbie RU powyżej 9 mln, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 8 000 000, 13. Przeprowadzenie kampanii linków sponsorowanych wykorzystującej emisję linków w wyszukiwarce google.pl oraz sieci partnerskiej Google wraz z retargetowaniem (Google Adwords) Targetowanie: geotargetowanie na woj. śląskie, minimalna liczba kliknięć: 10 000, w tym co najmniej 2 500 w wyszukiwarce, 14. Emisji banerów na stronach internetowych gazet lokalnych i regionalnych z geotargetowaniem na woj. śląskie, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 200 000, minimalna wielkość banerów: 75 000 pikseli, 15. Produkcji spotów wideo o czasie trwania 30 sekund i 3 minuty, 16. Emisji spotów wideo typu pre roll o czasie trwania 30 sekund z geotargetowaniem na woj. śląskie; minimalna liczba wyświetleń: 200 000, 17. Realizacji kampanii promocyjnej na portalach społecznościowych o liczbie RU powyżej 15 mln, wszystkie urządzenia, geotargetowanie na woj. śląskie, target: przedsiębiorcy, właściciele firm, kadra zarządzająca, grupa biznes, minimalny zasięg kampanii: 800 000, minimalna liczba kliknięć: 10 000, wielkość banerów: tylko duże formy graficzne, 18. Opracowaniu pomysłu kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe zgodne z deklaracją ofertową, związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 19. Realizacji kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe zgodne z deklaracją ofertową, związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 20. Wykonaniu projektów graficznych kampanii billboardowej, 21. Realizacji kampanii wykorzystującej reklamę zewnętrzną na nośnikach typu billboard, kampania geotargetowana na Zagłębie Dąbrowskie, co najmniej miesięczna, na nośnikach wolnostojących o wymiarach co najmniej 18 m, minimalna liczba nośników: 20 sztuk, 22. Przeprowadzeniu kampanii prasowej w lokalnych i regionalnych tygodnikach ukazujących się na terenie Śląska oraz Zagłębia, minimalna liczba emisji: 15, emisja w co najmniej 3 różnych tytułach, format: co najmniej ½ strony, czas trwania: co najmniej 4 tygodnie, 23. Opracowaniu projektu i wykonaniu 500 szt. gadżetu promocyjnego podkreślającego walory przyrodnicze i ekologiczne Dąbrowy Górniczej, proponowany gadżet: „Miody z Dąbrowy”- niewielkie, ładnie opakowane słoiczki z miodem pochodzącym od pszczelarzy z terenu Dąbrowy Górniczej, 24. Opracowaniu scenariusza eventu otwarcia Parku Zielona, na bazie wstępnego scenariusza zawierającego elementy wyszczególnione w pkt. 25. Zamawiający wymaga by scenariusz eventu zawierał wszystkie elementy ocenianego scenariusza wstępnego, dopuszczalna jest jedynie zmiana zespołu (w przypadku podania w scenariuszu wstępnym nazwy danego zespołu) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, 25. Kompleksowej organizacji eventu otwarcia Parku Zielona, w terminie 15 albo 22 września 2018 r. (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego) obejmującej w szczególności: a) kompleksowe zorganizowanie koncertów min. 3 zespołów muzycznych, w tym gwiazdy o formacie ogólnopolskim, b) zapewnienie techniki scenicznej, ochrony, zabezpieczenia imprezy – na potrzeby całego eventu, w tym przede wszystkim koncertów, c) kompleksowe zorganizowanie widowiska multimedialnego typu „światło/dźwięk” poświęconego tematyce przyrody Dąbrowy Górniczej – czas trwania widowiska min. 5 minut, z co najmniej dwukrotnym powtórzeniem widowiska tego samego dnia, 26. Zapewnieniu wsparcia wizerunkowego sportowych wydarzeń organizowanych w dniu eventu otwarcia na obszarze Parku, tj. ekologiczny rajd rodzinny, ekologiczny rajd seniora; wsparcie wizerunkowe rozumiane jest jako zaopatrzenie organizatorów w gadżety i materiały informacyjno - promocyjne tj., ulotki, koszulki, smycze, identyfikatory – pakiet po 500 szt. każdego z tych elementów, 27. Zorganizowaniu w dniu eventu pleneru malarskiego dla seniorów, konkursu plastycznego dla przedszkolaków i dzieci w wieku szkolnym, 28. Zorganizowaniu w dniu eventu animacji o charakterze ekologicznym dla dzieci, 29. Zorganizowaniu w dniu eventu wycieczek z przewodnikiem po szlakach przyrodniczych Parku Zielona i okolic, 30. Zorganizowaniu w dniu eventu wystawy plenerowej „Urocza historia Parku Zielona”, tj. opracowaniu treści i jej ekspozycji na co najmniej 10 planszach, 31. Przeprowadzeniu akcji informacyjnej o charakterze ekologicznym, np. sadzenie drzew, 32. Opracowaniu koncepcji i projektu graficznego tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3 w celu samodzielnego prowadzenia lekcji przez nauczycieli tzw. nauczania początkowego; pakiety mają stanowić scenariusz lekcji poświęconej w całości tematyce Parku Zielona i przyrody Dąbrowy Górniczej, 33. Wykonaniu min. 60 kompletów tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3, 34. Realizacji, jako podstrony na www.dabrowa-gornicza.pl, osobnego modułu dedykowanego projektowi Zagłębiowskiego Parku Linearnego, który będzie „internetową encyklopedią” projektu zwierającą informacje o historii projektu, walorach ekologicznych Dąbrowy Górniczej, informacje o trasach, etc., 35. Stworzeniu koncepcji i projektu graficznego mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 36. Wykonaniu mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 37. Wykonaniu projektu graficznego przewodnika przyrodniczego po Parku Zielona i Pogorii II „Plan na zieloną Dąbrowę” i druk min. 15 tysięcy egzemplarzy o objętości ok. 20 stron, gramatura min. 150 g, format A5 lub zbliżony, 38. Wykonaniu projektu i druku „Zielonej Gazety Parkowej“ w formacie A3/ A3+, drukowanej na papierze kredowym, objętość od 8 stron, 2 wydania (sierpień - wrzesień 2018) w nakładzie 40 tys. egz. każde, 39. Wykonaniu projektu i druku pocztówek prezentujących obszary cenne przyrodniczo, gatunki roślin i zwierząt występujących w Dąbrowie Górniczej „Urocza pocztówka z Dąbrowy”, 4 wzory pocztówek po 500 sztuk, 40. Stworzeniu w dąbrowskich parkach (1 x Park Zielona, 1 x Park Hallera) dwóch plenerowych biblioteczek, 41. Prezentacji projektu wśród regionalnych przedsiębiorców, poinformowanie o działaniach proekologicznych stosowanych w Dąbrowie Górniczej w formie organizacji seminarium, 42. Organizacji cyklu szkoleń dla lokalnych animatorów i liderów opinii poświęconych walorom ekologicznym Dąbrowy Górniczej, minimum trzy szkolenia trwające minimum po 2 godziny każde, przygotowaniu poczęstunku typu bufet kawowy dla uczestników. IV. Zarządzenie Nr 509.2015 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.09.2015r. w sprawie: wprowadzenia i stosowania „Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza” (SIW) znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170 V. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). VI. Gwarancja i rękojmia Zamawiający nie wprowadza wymagań dotyczących gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2.Formularz cenowy – załączniki nr 1 A do SIWZ (wskazana data podpisania) 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 5. Wstępny scenariusz eventu otwarcia Parku Zielona (1000 - 1500 znaków), który winien uwzględniać motyw przewodni wydarzenia oraz winien zawierać informacje dotyczace: - kompleksowego zorganizowania koncertów min. 3 zespołów muzycznych, w tym gwiazdy o formacie ogólnopolskim, - kompleksowego zorganizowania widowiska multimedialnego typu „światło/dźwięk” poświęconego tematyce przyrody Dąbrowy Górniczej – czas trwania widowiska min. 5 minut, z co najmniej dwukrotnym powtórzeniem widowiska tego samego dnia, - najważniejszych działań, atrakcji, organizacji czasu, - planowanych materiałów wykorzystywanych podczas eventu. 6. Krótki opis działań niestandardowych (500 - 1000 znaków), które znajdą zastosowanie w kampanii promocyjnej walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach