Przetargi.pl
Zaginione Miasto – stworzenie systemu efektywnego wykorzystania zasobów kulturowych Miasta Brzeziny.

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 742 224 , fax. 468 742 793
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 742 224, fax. 468 742 793
    REGON: 52419200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaginione Miasto – stworzenie systemu efektywnego wykorzystania zasobów kulturowych Miasta Brzeziny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Zaginione Miasto – stworzenie systemu efektywnego wykorzystania zasobów kulturowych Miasta Brzeziny”, według następującego podziału na części (zadania): - Zadanie nr 1 – Rozbudowa i przebudowa budynku głównego Muzeum Regionalnego w Brzezinach wraz z zagospodarowaniem terenu działki nr 2668 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zaginione Miasto – stworzenie systemu efektywnego wykorzystania zasobów kulturowych Miasta Brzeziny”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace budowlane: • Budynek główny Muzeum Regionalnego w Brzezinach a) rekonstrukcję tarasu naziemnego od strony zachodniej pałacyku oraz tarasów na piętrze od strony zachodniej i południowej, b) przebudowę wieży (rozebranie i odtworzenie korony wraz z obecnie nieistniejącymi sterczynami, odtworzenie balkonu na wieży na elewacji frontowej, wykonanie podestu i montaż schodów wewnątrz wieży), c) oczyszczenie ceglanej elewacji i jej impregnację, d) wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. • Budynek oficyny Muzeum Regionalnego w Brzezinach a) zbicie wtórnego tynku na elewacji, oczyszczenie i impregnację cegieł, b) wymianę pokrycia dachowego (pokrycie blachodachówką, zastąpienie wtórnych facjat oknami połaciowymi) wraz z rynnami, c) wyburzenie wtórnego ganku i wykonanie nowego podestu wejściowego, d) przebudowę wejścia do kotłowni, e) wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych, f) budowę drewnianej pergoli nad drzwiami od strony ogrodu. • Zagospodarowanie terenu wokół budynku głównego i oficyny Muzeum Regionalnego w Brzezinach Projekt zakłada kompleksowe zagospodarowanie terenu Muzeum poprzez: wytyczenie nowych ciągów pieszych, w tym ścieżki stanowiącej diagonalną oś łącząca wejście na teren muzeum od strony płd.-wsch. z krańcem płn.-zach. w którym umiejscowiony zostanie naziemny taras, odtworzony wg oryginalnych projektów z 1903 r. Ścieżka ta będzie łączyć wyjście z sal wystawowych muzeum (również zrekonstruowane na podst. oryginalnych projektów), z budynkiem oficyny, placem do kameralnych wydarzeń (ognisko, kino letnie), otoczone strefą kulinarną przy piecu drzewnym oraz widownią przed sceną plenerową. Wymieniona zostanie podbudowa i nawierzchnia drogi wewnętrznej, łączącej bramę przy ul. Piłsudskiego z ulicą Moniuszki. Droga ta pełni funkcję drogi ewakuacyjnej, dodatkowego parkingu i ciągu pieszego, skracającego (o ok. 600 m) przejście między Parkiem Miejskim, a Szkołą Podstawową nr 1. Zużyta i nierówna nawierzchnia asfaltowa zostanie zmieniona na kostkę bazaltową. Wzdłuż drogi powstaną miejsca parkingowe, w tym jedno dla niepełnosprawnych, oraz chodniki. Zrekonstruowany zostanie mur ogrodzeniowy od strony wschodniej, który stanowić będzie dodatkową plenerową powierzchnię wystawienniczą. Planuje się budowę przed budynkiem głównym muzeum dużego placu z płyt granitowych oraz dobudowę ceglanej podświetlonej ściany o funkcjach wystawienniczych od strony zachodniej. Ponadto zostaną zagospodarowane tereny zielone - nasadzone tuje, założone trawniki przed sceną plenerową, stanowiące teren widowni. Mała architektura - stojaki rowerowe, kosze na śmieci, oświetlenie: ciągów komunikacyjnych, ściany wystawienniczej oraz budynku głównego od strony podwórka. Rozbiórka budynku gospodarczego. Zakres przedmiotu zmówienia zgodnie z przedmiarem robót (załącznik Nr 12 do SIWZ). Zamawiający podkreśla, iż dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót. W ramach przedmiotu zamówienia należy zapewnić nadzór archeologiczny zgodnie z pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obszar objęty przedmiotem zamówienia położony jest w granicach strefy konserwatorskiej. Budynek Muzeum Regionalnego w Brzezinach wraz z otoczeniem wpisany jest do rejestru zabytków. - Zadanie nr 2 – Budowa kulturowej ścieżki dydaktycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zaginione Miasto – stworzenie systemu efektywnego wykorzystania zasobów kulturowych Miasta Brzeziny”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace budowlane: Budowa kulturowej ścieżki dydaktycznej Projekt zakłada prace budowlane i zagospodarowanie terenu wpisanego do rejestru zabytków na potrzeby stworzenia kulturowej ścieżki dydaktycznej o długości 418 mb nawiązującej do średniowiecznego miasta Krakówek oraz zagospodarowanie terenu przy ścieżce o powierzchni 1 ha łącznie z renowacją zabytkowej studni. Wokół ścieżki zostaną ustawione ławki, kosze oraz tablice informacyjne. Cała działka o nr ew. 2347/3 stanowi zabytek nieruchomy, a w wyniku projektu na trenie działki odrestaurowana zostanie zabytkowa studnia oraz stworzona zostanie kulturowa ścieżka dydaktyczna – nadana zostanie funkcja kulturalna. W ramach przedmiotu zamówienia należy zapewnić nadzór archeologiczny zgodnie z pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obszar objęty przedmiotem zamówienia położony jest w granicach stanowiska archeologicznego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową dla poszczególnych zadań (załącznik Nr 7 do SIWZ, załącznik Nr 8 do SIWZ), 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla Zadania nr 1 (załącznik Nr 9 do SIWZ), 3) pozwoleniem na budowę oraz zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu dla poszczególnych zadań (załącznik Nr 10 do SIWZ, załącznik Nr 11 do SIWZ), 4) przedmiarem robót dla poszczególnych zadań (załącznik Nr 12 do SIWZ, załącznik Nr 13 do SIWZ), 5) pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla poszczególnych zadań (załącznik nr 14 do SIWZ, załącznik nr 15 do SIWZ), 6) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, 7) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, 8) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: 1) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; 2) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; 3) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; 4) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; 5) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.); 6) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 922 ze zm.); 7) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.); 8) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia; 9) oznaczenia na własny koszt i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa, 10) wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń („własnych” w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 7.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 11.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 12. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 13. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych – dotyczy Zadania 1 oraz Zadania 2; - w zakresie instalacji elektrycznej – dotyczy Zadania 1, - w zakresie robót ziemnych wykonywanych sprzętem budowlanym – dotyczy Zadania 1 oraz Zadania 2. 14. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.) 15. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z w/w przepisami. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 17. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. 18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 19. Zgodnie z art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przetwarzanie danych osobowych przez podmiot przetwarzający powinno odbywać się na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego. 20. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna możliwa jest w dniu 28.02.2019 r. o godzinie 12.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Ireneuszem Strzępką tel. (46) 874 22 24 wew. 312. 21. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) dla Zadania nr 1 - 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) dla Zadania nr 2. 3) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359 ze zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym . 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub nie złożył na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25.ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw. Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt. 2. 1) b i e. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 76 8781 0006 0040 0031 2000 0810 BS w Andrespolu. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert (oryginał gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art.46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust 3 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych w obowiązującym brzmieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach