Przetargi.pl
Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw: zadanie 1) na placach zabaw na oś. Kąty i oś. Stara Huta, zadanie 2) na placach zabaw na oś. Niepodległości, w Parku Miejskim, przy ul. Partyzantów i w Okradziejówce, zadanie 3) na placu zabaw w Płazie.

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw: zadanie 1) na placach zabaw na oś. Kąty i oś. Stara Huta, zadanie 2) na placach zabaw na oś. Niepodległości, w Parku Miejskim, przy ul. Partyzantów i w Okradziejówce, zadanie 3) na placu zabaw w Płazie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw: zadanie 1) na placach zabaw na oś. Kąty i oś. Stara Huta: a) Plac zabaw na osiedlu Kąty przy ulicy Fałata, b) Plac zabaw na osiedlu Stara Huta przy ulicy Oświęcimskiej, Zadanie 2) na placach zabaw na oś. Niepodległości, w Parku Miejskim, przy ul. Partyzantów i w Okradziejówce: a) Plac zabaw na osiedlu Niepodległości przy ulicy Niepodległości, b) Plac zabaw w Parku Miejskim, c) Plac zabaw przy ul. Partyzantów, d) Plac zabaw w Okradziejówce przy ulicy Mostowej, Zadanie 3) na placu zabaw w Płazie przy ulicy Fredry: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ (dokumentacja projektowa). Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: dla zadania nr 1 - 50.000 zł, dla zadania nr 2 - 30.000 zł, dla zadania nr 3 - 90.000 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie oc na sumę gwarancyjną nie niższą niż suma wysokości ubezpieczenia oc wskazana dla poszczególnej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym opracowany na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ,). W przypadku składania ofert na kilka części, formularz oferty należy złożyć na każdą część oddzielnie, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 poz. 798) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach