Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem w ramach remontu w domach studenckich DS1 i DS4

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 000001726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem w ramach remontu w domach studenckich DS1 i DS4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość Zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana zużytej technicznie stolarki budowlanej (okna drewniane) na stolarkę z PCV w wybranych pomieszczeniach Politechniki Lubelskiej - w pokojach studenckich w Domu Studenckim : Nr 1 przy ul Nadbystrzycka 42, Nr 4 przy ul. Nadbystrzycka 42 A, Wykonawca po podpisaniu umowy musi dokonać obmiarów wszystkich okien. Jako że wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w roku akademickim Wykonawca prac będzie musiał ustalić z zamawiającym harmonogram (tak by nadmiernie nie zakłócać użytkowania domów studenckich). Okres gwarancji: min. 3 lata. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, będącą załącznikiem do Specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z ofertą należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. Inne wymagane dokumenty: 3.1. Wzór oferty na roboty budowlane - Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ ( w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto za całość, deklarowany okres gwarancji oraz deklarowany termin wykonania). 3.2. PEŁNOMOCNICTWO Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - Wykonawców działających wspólnie czyli uczestników konsorcjum. Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach