Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na zebraniu, odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Węgierska Górka na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.

Gmina Węgierska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, Zielona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338609742 , fax. 338609741
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgierska Górka
    Zielona 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 338609742, fax. 338609741
    REGON: 072182746
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegierska-gorka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na zebraniu, odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Węgierska Górka na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zebraniu, odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Węgierska Górka na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. 2.Powierzchnia gminy wynosi 7 706 ha. Liczba ludności wynosi ok.15 100 mieszkańców . Liczba podmiotów wytwarzających odpady komunalne na których nie zamieszkują mieszkańcy wynosi ok.600.(należy przez to rozumieć nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, w tym cmentarze, działki rekreacyjne, obiekty sportowe, gminne tereny publiczne, chodniki, ścieżki rowerowe, obiekty użyteczności publicznej, a także wszelkie obiekty handlowe, gastronomiczne, produkcyjno-usługowe. 3.Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które będzie trzeba odebrać i zagospodarować szacuje się na około 590 Mg/rok 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 4.1.Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018, poz.1986 ze zm.) powołanej dalej jako „ustawa”). 4.2.Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) 4.3.Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2018 r. poz.799 ze zm.); 4.4.Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1592 z późn. zm.); 4.5.Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U.2013 poz. 122); 4.6.Regulaminem utrzymanie czystości i porządku w gminie. 5.Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości określono w załączniku do Uchwały Nr XXIII/233/2017 z dnia 28 września 2017 r. oraz Uchwale Nr XXIV/243/2017 Rady Gminy Węgierska Górka z dnia 26 października 2017 r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Węgierska Górka. 6.Ustalenie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów określono w Uchwale Nr XXIV/244/2017 Rady Gminy Węgierska Górka z dnia 26 października 2017 r. 6.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi : 6.1.Odbieranie od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Węgierska Górka następujących rodzajów odpadów : 1) niesegregowane zmieszane odpady komunalne (balast), 2) selektywnie zbierane: a)papier, tektura i kartony, b)szkło bezbarwne i kolorowe c)tworzywa sztuczne i folie, d)metale e)popiół i żużel z kotłów CO, f)odpady ulegające biodegradacji g)zużyte baterie i akumulatory h)przeterminowane leki i chemikalia i)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j)odpady budowlane i rozbiórkowe k)zużyte opony l)zużyte tekstylia w tym ubrania m)opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach 6.2.Bezpośrednio z nieruchomości niezamieszkałych odbierane będą odpady komunalne wyszczególnione w ust.1 i 2 z zastrzeżeniem pkt.2 lit. f- m, zgromadzone w pojemnikach w ilości wskazanej w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, po przekroczeniu, której właściciele tych nieruchomości zobowiązani są niezwłocznie dokonać korekty deklaracji lub spisać z podmiotem odbierającym odpady dodatkową umowę . 6.3.Odpady określone w pkt.6.1 pkt.2 lit. f- m powinny być dowiezione samodzielnie przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych za dodatkowa opłatą za wyjątkiem baterii i akumulatorów w ilości nie większej niż ilość posiadanych samochodów oraz przeterminowanych leków pochodzących od niemedycznych działalności gospodarczych. 6.4.Zorganizowanie prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) komunalnych w którym będą odbierane od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych Gminy Węgierska Górka następujące rodzaje odpadów: a)papier, tektura i kartony, b)szkło bezbarwne i kolorowe c)tworzywa sztuczne i folie, d)metale e)popiół i żużel z kotłów CO, f)odpady ulegające biodegradacji g)zużyte baterie i akumulatory h)przeterminowane leki i chemikalia i)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j)odpady budowlane i rozbiórkowe k)zużyte opony l)zużyte tekstylia w tym ubrania m)opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinien funkcjonować przez cały czas obowiązywania umowy w dni robocze : poniedziałek od 1000- 1800 wtorek do piątek od godz.900 do 1400 sobota od godz.900do godz.1300 Przy odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów Wykonawca będzie ważył te odpady co zanotuje w ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów wraz z adresem właściciela nieruchomości nie zamieszkałych Wykonawca może wydać mieszkańcowi dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów oraz utrzymania czystości i porządku na terenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku. 6.5. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych będzie odbywało się w następujący sposób: 6.5.1. przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z segregowanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Województwa Śląskiego, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie III. 6.5.2 przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 7.1. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. 7.1.1. sporządzanie dla Zamawiającego półrocznych sprawozdań (w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego sprawozdanie dotyczy) zawierających: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych(ewidencji jakościowej i ilościowej) oraz sposobie ich zagospodarowania, - informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji odebranych i przekazanych do składowania na składowisku odpadów - ilość nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne; - wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów) 7.1.2. wraz z pierwszym sprawozdaniem (za I półrocze 2019) należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz wszystkich nieruchomości z których zostały odebrane odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników; 7.1.3. wraz z kolejnymi sprawozdaniami należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz nieruchomości, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne; 7.1.4. do każdego sprawozdania należy przedłożyć informację z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zawierającą: wykaz nieruchomości, z których właściciele nieruchomości niezamieszkałych dostarczyli odpady zebrane selektywnie, ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania; 7.1.5. wykonawca przedstawia kopie dowodów dostarczania odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie III dla Województwa Śląskiego tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 7.1.6.Sporządzanie dla Zamawiającego miesięcznych raportów, które będą załącznikiem do faktury zawierających ilość odebranych odpadów komunalnych w danym miesiącu, z podziałem na frakcje odpadów i informacja o sposobie ich zagospodarowania. 7.2. W zakresie harmonogramu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: 7.2.1. dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed nieruchomości niezamieszkałych zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem, harmonogram zatwierdza Zamawiający; 7.2.2.harmonogram musi zawierać trasę objazdu, dni w jakich będzie odbywać się odbiór, zbieranie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych w poszczególnych sołectwach. 7.2.3. wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne; zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 7.2.4. wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (w sposób zwyczajowo przyjęty) o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów odbioru jeżeli takie wystąpią. 7.2.5. wykonawca ujmie w harmonogramie zgłoszone przez Zamawiającego uwagi oraz nowe punkty wywozowe - w ciągu 7 dni od zgłoszenia. 7.3. W zakresie pojemników na odpady komunalne zmieszane i pojemników/worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości: 7.3.1. wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości niezamieszkałych zakup, wynajem lub inną formę dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych. 7.3.2. wykonawca zaopatrzy nieodpłatnie właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w worki na odpady segregowane które powinny być w kolorach zgodnych z Regulaminem Utrzymania Porządku i Czystości na terenie Gminy Węgierska Górka, 7.3.3. Wykonawca zawrze odrębną umowę (poza przedmiotem niniejszego zamówienia) z właścicielami nieruchomości niezamieszkałych jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu kosztów; 7.3.4.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania należytego stanu technicznego i sanitarnego udostępnianych pojemników; 7.4. W zakresie transportu odpadów komunalnych: 7.4.1. zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; 7.4.2. zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 7.4.3.wykonawca odbiera odpady poza ustalonym harmonogramem (na zgłoszenie Zamawiającego), jeżeli zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomościach niezamieszkałych w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 7.4.4. wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 7.5. Inne obowiązki wykonawcy: 7.5.1. wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób fachowy, nie powodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczenie niedogodności dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych Gminy Węgierska Górka do niezbędnego minimum; 7.5.2. dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia zapewnienie, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości odpowiednich środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi na terenie Gminy Węgierska Górka, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 7.5.3. porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, 7.5.4. garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej; 7.5.5. wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo wykonawcy, zgodnie z przepisami BHP 7.5.6 dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, złych warunków atmosferycznych; w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 7.5.7. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 7.5.8. okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 7.5.9. ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; 7.5.10. wykazanie, w dniu podpisania umowy, gotowości funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK ) zlokalizowanego na terenie gminy Węgierska Górka. 7.5.11. uzgodnienie z Zamawiającym planowanych tras poruszania się pojazdów w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - w ciągu 7 dni od otrzymania od Zamawiającego wykazu nieruchomości niezamieszkałych z których odbierane będą odpady komunalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Węgierska Górka 26 8131 0005 0000 0215 2000 0040 4.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować w kasie urzędu gminy pok. nr 15 I piętro. 5.Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1.1. posiadają aktualny na dzień składania ofert wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Węgierska Górka w zakresie odbierania odpadów komunalnych o których mowa w art. 9b – 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 1.2.1.2. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ, 1.2.1.3.posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku złożenia co najmniej 2 ofert w postępowaniu w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.wegierska-gorka.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt V.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3.Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1)wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), 2)dowód wniesienia wadium 4)w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej Wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8.W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach