Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, Władysława Grabskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 876 42 43 , fax. 76 876 46 20
- Data zamieszczenia: 2019-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
Władysława Grabskiego 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 76 876 42 43, fax. 76 876 46 20
REGON: 17756004500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w Inspektoracie ZUS w Złotoryi polegających na: ZADANIE 1. Remoncie sanitariatów. ZADANIE 2. Wykonaniu izolacji pionowej fundamentów, remoncie nawierzchni, ogrodzenia i komina. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje m.in.: 1. ZADANIE 1: 1) Wykonanie robót remontowych obejmujących wymianę przegród (ścianek), wymianę okładzin ściennych i podłogowych, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę osprzętu (umywalek, muszli klozetowych, spłuczek, baterii), wymianie instalacji wod.-kan. i elektrycznych, malowanie. 2) Dostawa i montaż wyposażenia w postaci: a) dozownika mydła; b) dozownika do papieru toaletowego; c) suszarki do rąk; d) wieszaka naściennego - należy do Zamawiającego. 2. ZADANIE 2: Wykonanie robót remontowych obejmujących: 1) Izolację pionową ścian fundamentowych kotłowni i garażu, 2) Remont pomieszczeń pod garażem, 3) Remont nawierzchni terenu, 4) Remont wiaty śmietnika, 5) Remont ogrodzenia, 6) Remont komina, należy wykonać zgodnie z opisem i zakresem określonym w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla zadania 1 i 2 nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane w ofercie: 1) Formularz ofertowy – wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego część III SIWZ; 2) Formularz cenowy - dla zadania 1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularz cenowy - dla zadania 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ; 4) Oświadczenie aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 5) Oświadczenie aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 6) Pełnomocnictwo: należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą)osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane, należy dołączyć - dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 7) Zobowiązanie - wg wzoru załącznika nr 7 - jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
Dodano: 2024-04-26 - WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15