Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w Inspektoracie ZUS w Złotoryi polegających na: ZADANIE 1. Remoncie sanitariatów. ZADANIE 2. Wykonaniu izolacji pionowej fundamentów, remoncie nawierzchni, ogrodzenia i komina.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Władysława Grabskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 876 42 43 , fax. 76 876 46 20
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    Władysława Grabskiego 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 876 42 43, fax. 76 876 46 20
    REGON: 17756004500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w Inspektoracie ZUS w Złotoryi polegających na: ZADANIE 1. Remoncie sanitariatów. ZADANIE 2. Wykonaniu izolacji pionowej fundamentów, remoncie nawierzchni, ogrodzenia i komina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje m.in.: 1. ZADANIE 1: 1) Wykonanie robót remontowych obejmujących wymianę przegród (ścianek), wymianę okładzin ściennych i podłogowych, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę osprzętu (umywalek, muszli klozetowych, spłuczek, baterii), wymianie instalacji wod.-kan. i elektrycznych, malowanie. 2) Dostawa i montaż wyposażenia w postaci: a) dozownika mydła; b) dozownika do papieru toaletowego; c) suszarki do rąk; d) wieszaka naściennego - należy do Zamawiającego. 2. ZADANIE 2: Wykonanie robót remontowych obejmujących: 1) Izolację pionową ścian fundamentowych kotłowni i garażu, 2) Remont pomieszczeń pod garażem, 3) Remont nawierzchni terenu, 4) Remont wiaty śmietnika, 5) Remont ogrodzenia, 6) Remont komina, należy wykonać zgodnie z opisem i zakresem określonym w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla zadania 1 i 2 nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane w ofercie: 1) Formularz ofertowy – wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego część III SIWZ; 2) Formularz cenowy - dla zadania 1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularz cenowy - dla zadania 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ; 4) Oświadczenie aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 5) Oświadczenie aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 6) Pełnomocnictwo:  należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą)osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane,  należy dołączyć - dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 7) Zobowiązanie - wg wzoru załącznika nr 7 - jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach