Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Pływalni przy ul. Starzyńskiego 9A w Szczecinie.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Pływalni przy ul. Starzyńskiego 9A w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Pływalni przy ul. Starzyńskiego 9A w Szczecinie, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia stanowią: a) roboty budowlane w budynku nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, w tym roboty: rozbiórkowe, ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, stolarka budowlana, wyposażenie higieniczno-sanitarne pomieszczeń sanitarnych. Wszystkie roboty objęte zamówieniem są do wykonania w obrębie kondygnacji 0, +1, +2, +3, +4 oraz w niewielkim zakresie na zewnątrz budynku. W ramach zamówienia nie ma do wykonania żadnych robót na poddaszu ani na dachu budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13-1 do SIWZ. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia stanowią wybrane zakresy i pozycje z całości prac przewidzianych w Projekcie Wykonawczym dla przebudowy budynku dydaktycznego nr 2 Roboty objęte zamówieniem zostały wykazane w Przedmiarach Robót (zał. nr 11-1 do 11-4 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty Wykonawcze (zał. nr 8-1 do 8-6 do SIWZ), Inwentaryzacja budowlana (zał. nr 9 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10-1 do 10-5 SIWZ), Przedmiary Robót pomocniczo (zał. nr 11-1 do 11-4 do SIWZ), Dokumentacja Graficzna (zał. nr 12 do SIWZ), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 13-1 do SIWZ). Uwaga 2: Zamawiający oświadcza, że podczas wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 prowadzone będą również inne roboty budowlane i instalacyjne, wykonywane przez wykonawcę wyłonionego w ramach wcześniejszego przetargu na roboty budowlane. Prace te obejmować będą m.in. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie zasilania nagrzewnic wentylacji. W celu zapewnienia właściwej koordynacji prac zostaną przez Zamawiającego wprowadzone wspólne narady koordynacyjne. Niniejsza okoliczność nie będzie stanowić dla Wykonawcy podstawy do roszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. b) roboty budowlane remontowe w budynku Pływalni przy ul. Starzyńskiego 9A w Szczecinie, polegające na wymianie okna oraz parapetu wewnętrznego i zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13-2 do SIWZ. Roboty objęte zamówieniem zostały wykazane w Przedmiarze Robót (zał. nr 11-5 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. Jedynie w odniesieniu do zastosowanego już na obiekcie dydaktycznym przy ul. Willowej 2 systemu termoizolacyjnego – bloczki z autoklawizowanego betonu komórkowego – producenta Ytong Multipor, zaleca się stosowanie zapraw systemowych do wykończenia ich powierzchni. W związku z powyższym należy zastosować zaprawę Ytong Multipor. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu zamiennego o parametrach równoważnych. W przypadku zastosowania zamiennej zaprawy Wykonawca udzieli gwarancji na cały do tej pory wykonany system dociepleniowy (bloczki z autoklawizowanego betonu komórkowego Ytong Multipor) wraz z wykonaną przez siebie warstwą zbrojącą. 4. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 05.06.2018 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace instalacyjne - instalacje wodno-kanalizacyjne, 2) prace wykończeniowe - m.in. roboty szpachlarsko-malarskie, montaż ścianek działowych w technologii suchej zabudowy, montaż sufitów podwieszanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/272-02/18 na Wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w bud. dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Pływalni. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach