Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachów budynków, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na osiem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachów budynków, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na osiem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów budynków, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na sześć części: 1) Część 1 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard pokrycie z blachy dachówkopodobnej budynku mieszkalnego, przy ul. Kolumba 6 front; 2) Część 2 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Dębogórskiej 25 i 26; 3) Część 3 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym budynku mieszkalnego, przy ul. Śląska 30 oficyna; 4) Część 4 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką budynku mieszkalnego przy ul. Kolumba 32 front. 5) Część 5 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard pokrycie blachodachówką budynku mieszkalnego, przy ul. Krasińskiego 90 front; 6) Część 6 – Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard pokrycie dachówką ceramiczną budynku mieszkalnego, przy al. Wyzwolenia 77 front; 7) Część 7 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard pokrycie dachówką ceramiczną budynku mieszkalnego przy al. Wyzwolenia 79 front i oficyna; 8) Część 8 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, mansard kryty z blachy dachówkopodobnej budynku mieszkalnego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 30 oficyna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45250000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w Części 1 zamówienia (ul. Kolumba 6 front) – 1.429,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dwadzieścia dziewięć złotych), 2) w Części 2 zamówienia (ul. Dębogórska 25 i 26) – 1.493,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt trzy złote), 3) w Części 3 zamówienia (ul. Śląska 30 oficyna) – 646,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści sześć złotych), 4) w Części 4 zamówienia (ul. Kolumba 32 front) – 1.547,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści siedem złotych), 5) w Części 5 zamówienia (ul. Krasińskiego 90 front) – 2.019,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewiętnaście złotych), 6) w Części 6 zamówienia (al. Wyzwolenia 77 front) – 1.928,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dwadzieścia osiem złotych), 7) w Części 7 zamówienia (al. Wyzwolenia 79 front i oficyna) – 1.743,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści trzy złote), 8) w Części 8 zamówienia (ul. Powstańców Wielkopolskich 30 oficyna) – 1.142,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści dwa złote). przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach