Przetargi.pl
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,

Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    REGON: 276255016
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a.1.3 W związku z rozwojem usług elektronicznych i e-usług obsługi obywateli, Starostwo Powiatowe w Mikołowie, chcąc wykorzystać posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdrożyć system inteligentnej obsługi petenta. Planowany system będzie posiadał możliwość dou-czania się jak i kierowania przychodzącym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to również znaczące usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwiązywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system będzie posiadał technologię inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umożliwiający zwiększenie transakcji online. Jednocze-śnie ma pozwolić zmniejszać koszty obsługi klienta oraz poprawić bezpieczeństwo w elektronicznej głosowej komunikacji obywatela z urzędem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantować realizację “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiającego, a w szczególności System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniejącą centralę cyfrową UNIFY OpenScape Business V8.1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :A. Analizę przedwdrożeniową, gwarantującą optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych; B. Uruchomienie rozwiązania, wraz z niezbędną kastomizacją, parametryzacją; C. Dostarczenie samej technologii i rozwiązań; D. Integrację rozwiązań z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL E. Szkolenie zespołu z obsługi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiającego) z obsługi oraz wykonanie dokumentacji powdrożeniowej F. Pełne wsparcie powdrożeniowe, wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacją i pełne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku. G. Utrzymanie działania usługi w chmurze wraz z pełnym wsparciem powdrożeniowym, ser-wisowym wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacją. oraz zapewnienie moż-liwości działania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiającego na zasobach własnych Zamawiającego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niać zasady cyberbezpieczeństwa1.5 Wymagania systemowe i serwisowe1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licząc od daty podpi-sania umowy za wyjątkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który należy wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.2. Dostarczenie rozwiązania w technologii Cloud. 3. Rozwiązanie musi być oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielać ściśle okre-ślone informacje na tematy związane z procesem składania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ (np. między innymi informacja o zakończonej sprawie oraz możliwość umówienia terminu do odbioru dokumentów) 4. Oferowane rozwiązanie musi mieć możliwość min 5 jednoczesnych połączeń z systemem. 5. Wykonawca musi dostarczyć 1 instancje z działającym scenariuszem realizującym proces bizne-sowy6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8. 7. Szkolenie z działania systemu (m.in. zarządzanie scenariuszami). 8.Uruchomienie usługi wyskalowanej na potrzeby obsługi 10000 połączeń (min 10 000 minut) w miesiącu dla jednej instancji 9.Analiza wymagań i projektowanie rozwiązania, wraz z dokumentacją10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwiązania oraz wytrenowanie modułu AI o frazy niezbędne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umożliwiającej realiza-cję procesu biznesowego w danej instancji12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 połączeń (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji13.System musi posiadać: •Wirtualny Asystent Głosowy obsługujący Infolinię także poza godzinami pracy konsultantów•Musi prowadzić do kompletnego rozwiązania problemu, bez udziału konsultanta.•Nierozpoznane frazy oraz brakiem możliwości udzielenia informacji związanej z nie zdefiniowa-nych poleceń muszą być przełączone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.•Po integracji z danymi Zamawiającego może podawać przez telefon kluczowe informacje udo-stępnione przez Zamawiającego.•System powinien umożliwiać przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center) i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.•Musi mieć funkcję kierowania Klienta, uzupełniania lub całkowicie zastępować IVR tonowy; Roz-poznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów•musi mieć funkcję kierowania Klienta Rozpoznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów•Powinien Analizować polecenia użytkownika, wypowiadane w jego własnym, naturalnym języku, rozpoznawać pytania otwarte i zamknięte w dialogu z klientem, analizuje treść i kontekst, genero-wać odpowiedź głosową.•Powinien Wykorzystywać własną, modułową technologię AI oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania mowy, a także syntezę mowy bądź nagranie lektorskie.•Powinien mieć technologie Machine Learning do analizy niezrozumiałych pytań klientów, sugeru-jąc kategorie odpowiedzi,•Możliwość raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdrożeniowej.•System powinien dostarczać funkcjonalność panelu operatora, umożlwiającą odbieranie połączeń przychodzących z realizowanego przez bota scenariusza •Panel operatora powinien umożliwiać obsługę połączeń z poziomu przeglądarki internetowej•Panel operatora powinien umożliwić obsługę różnych źródeł kontaktu, w tym kanału radiowego oraz kanału tekstowego.•Powinien umożliwiać w każdej chwili przejęcie rozmowy przez operatora-Konsultanta14.Wykonawca zapewni pełny suport techniczny dla oferowanego rozwiązania.15. Inteligentny system dialogowy (bot głosowy) korzystającego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).16.Platformę umożliwiająca uruchamianie scenariuszy automatyzujących procesy w kanale telefo-nicznym (głosowym) w języku polskim.17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodzących i przychodzących.18.Możliwość odsłuchania nagrań w systemie.19.Możliwość eksportu nagrań z systemu i zapisania na nośnik zewnętrzny.20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.21.Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami poprzez API.22.Dostęp do systemu poprzez panel użytkownika 23.Możliwość przypisywania ról dla użytkowników.24. Definiowanie dostępnych funkcjonalności panelu użytkownika per rola25.Podwójną weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stępem do platformy przez osoby trzecie26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych połączeń wraz ze szczegółami takimi jak data i godzina połączenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.27. Raportowanie skuteczności realizowanych scenariuszy.28.Możliwość eksportowania danych szczegółowych raportów z systemu.29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem hasła i urządzenia zewnętrznego30.System powinien realizować funkcjonalności z zakresu dziedziny NLP, a w szczególności:31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)33.Realizacja funkcjonalności głównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywać się z po-działem na konteksty. Konteksty powinny być zgrupowane w ramach systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48512000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2500 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćsetzłotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie, na rachunek:nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.07.2023 r. do godz.10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania w związku z powyższym w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania.6.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) za pośrednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) , w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak postępowania oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone.8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniaćwymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 10.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:4.1 w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie dwa zamówienia ( na podstawie odrębnych umów/kontraktów) , z których każde z nich obejmowała swoim zakresem:-- dostawę i wdrożenie mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Voicebot’a do obsługi klienta wraz z wsparciem technicznym , o wartości każdego z wykonanych zamówień minimum 50 000 złotych brutto.Okres określony w warunku liczy się wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert.Uwaga! Pod pojęciem „Voicebota” Zamawiający rozumie: program komputerowy wykorzystujący interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem obejmującego aplikacje dla asystentów głosowych lub telefoniczne boty, obsługujące w sposób automatyczny połączenia przychodzące i wychodzące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach