Przetargi.pl
Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 825 721 793
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 825 721 793
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są:  Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie CPV: 90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane; PKWIU 38.11.2. usługi związane ze zbieraniem odpadów innych niż niebezpieczne nie nadających się do recyklingu. PKWIU 38.21.2 usługi związane z usuwaniem odpadów innych niż niebezpieczne. 2. Usługi wykonywane będą na obiektach mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich: • 812 Biała Podlaska – Wisznice – Włodawa – Chełm – Rejowiec – Krasnystaw • 816 Terespol – Kodeń – Sławatycze – Włodawa – Dorohusk – Horodło – Zosin • 818 Przewłoka – Wyryki – Adampol • 819 Parczew – Sosnowica – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska 3. Zakres usług obejmuje: 1) oczyszczenie terenu w obrębie mostów i pod mostami - 11 947,90 m2 2) oczyszczenie jezdni 1 357,50 m2 3) oczyszczenie stożków 1 269,90 m2 4) oczyszczenie schodów 65,85 m2 5) oczyszczenie ścieków 80,70 m2 6) oczyszczenie ław podłożyskowych 26,00 m2 7) oczyszczenie wpustów 10 szt. 8) oczyszczenie dylatacji 12 szt. Przez oczyszczenie obiektów mostowych należy rozumieć działania wykonywane na obiekcie mostowym i w jego otoczeniu, mające na celu utrzymanie czystości wszystkich elementów konstrukcyjnych mostu i przyległego terenu. Oczyszczenie obiektów mostowych obejmuje: • oczyszczenie jezdni na mostach z piasku, błota, liści, roślinności i innych zanieczyszczeń, • oczyszczenie wpustów, kratek i rynien odwadniających z zanieczyszczeń, • oczyszczenie dylatacji i ław podłożyskowych z zanieczyszczeń, • oczyszczenie ścieków na skarpach z zanieczyszczeń i roślinności, • oczyszczenie schodów zejściowych pod obiekty mostowe z roślinności i innych zanieczyszczeń, • oczyszczenie powierzchni stożków nasypowych przy mostach z krzaków, chwastów i innych zanieczyszczeń, • oczyszczenie skarp nasypów na dojazdach do mostów – w granicach pasa drogowego na długości barier ochronnych przed i za mostem z chwastów i krzaków, (jeżeli brak barier to na długości 20 m) • oczyszczenie terenu pod mostami – na szerokości mostu oraz po 10 m powyżej i 10 m poniżej mostu z chwastów i krzaków. • wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na wysypisko komunalne i utylizacja na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci. Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w terminie 10 dni po upływie miesiąca, w którym wykonywał usługę dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 5. Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z formularzem cenowym . 2) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku, gdy ofertę oraz załączniki w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach