Miasto Radomsko ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
- Data zamieszczenia: 2020-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
ul. Tysiąclecia 5
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
REGON: 59064823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https:// www.bip.radomsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, sprzątania terenu z odpadów i koszenia chwastów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska oraz wykaszania terenów przy zbiornikach wodnych w Radomsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane na zlecenie w/g potrzeb: 1) koszenie trawników w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, wraz z uprzątnięciem terenu z odpadów (trawy lub innych roślin, papierów, opakowań szklanych, plastikowych, tekturowych, puszek metalowych, gałęzi, pozostałości owoców, itp.) i ich wywozem własnym transportem i przyjęciem na składowisko (wysypisko) odpadów, 2) wykaszanie rowów w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, wraz z uprzątnięciem terenu z odpadów (trawy lub innych roślin, papierów, opakowań szklanych, plastikowych, tekturowych, puszek metalowych, gałęzi, pozostałości owoców, itp.) i ich wywozem własnym transportem i przyjęciem na składowisko (wysypisko) odpadów, 3) wykaszanie terenów przy zbiornikach wodnych w Radomsku, wraz z uprzątnięciem terenu z odpadów (trawy lub innych roślin, papierów, opakowań szklanych, plastikowych, tekturowych, puszek metalowych, gałęzi, pozostałości owoców, itp.) i ich wywozem własnym transportem i przyjęciem na składowisko (wysypisko) odpadów, 4) koszenie chwastów w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, wraz z uprzątnięciem terenu z odpadów (trawy lub innych roślin, papierów, opakowań szklanych, plastikowych, tekturowych, puszek metalowych, gałęzi, pozostałości owoców, itp.) i ich wywozem własnym transportem i przyjęciem na składowisko (wysypisko) odpadów, 5) sprzątanie odpadów (trawy lub innych roślin, papierów, opakowań szklanych, plastikowych, tekturowych, puszek metalowych, gałęzi, pozostałości owoców, itp.), w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska oraz w rowach i przy zbiornikach wodnych w Radomsku, wraz z ich wywozem własnym transportem i przyjęciem na składowisko (wysypisko) odpadów. 2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres wykonywanych usług: 1) szczegółowy opis i sposób wykonania usług wymienionych w pkt 3.1 SIWZ wraz ze standardami jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz ulic, terenów zielonych, rowów i terenów przy zbiornikach wodnych objętych przedmiotem zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy, który stanowi Dodatek nr 7 do SIWZ, 2) druk formularza ofertowego - wyliczenie cen ofertowych- stanowiący Dodatek nr 1 do SIWZ, 3. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych - typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży, bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej. W opisie przedmiotu zamówienia określono szczegółowe standardy jakościowe dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia, pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość, tj. we wzorze umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy) które stanowią Dodatek nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów w cyklu swojego życia poza ceną za wykonywanie usługi, w której Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie, w tym również koszty załadunku, wywozu własnym transportem i przyjęcie zebranych odpadów/nieczystości na legalne wysypisko śmieci. Nakłady te powinny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia, dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego usług będących przedmiotem zamówienia i opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np.: kosiarza, pracownika sprzątającego. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 10 wzoru/projektu umowy stanowiącego dodatek nr 7 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 6. Wartość szacunkowa zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania - została ustalona na kwotę 84.814,81 zł netto, 91.599,99 zł brutto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej Nadleśnictwa Przedbórz w zakresie oczyszczania poboczy i rowów”
Dodano: 2023-09-24 - „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej Nadleśnictwa Przedbórz w zakresie oczyszczania poboczy i rowów”
Dodano: 2023-08-16 - Koszenie trawników, poboczy i rowów przydrożnych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim w 2022
Dodano: 2022-09-29 - Usługa koszenia i pielenia II/ 2020
Dodano: 2021-01-22 - Usługa koszenia i pielenia II/ 2020
Dodano: 2020-12-17 - Usługa koszenia i pielenia/ 2020
Dodano: 2020-11-13 - Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych, działkach miejskich i rowach na terenie Gminy Miasto Zgierz
Dodano: 2020-05-08 - Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2020-01-03 - Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2019-12-16 - Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2019-11-25