Przetargi.pl
„ USŁUGĘ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 ”

Sąd Rejonowy w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Okrzei 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446357601
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Bełchatowie
    Okrzei 4
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 446357601
    REGON: 000323192
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ USŁUGĘ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości wraz z zapewnieniem środków higienicznych oraz usługi gospodarczo-konserwatorskie w obiekcie i na terenie zewnętrznym Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4” . Zakres usługi obejmuje m.in.:5.1.1.sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, łazienek, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni ok. 3.255,08 m2 włącznie z konserwacją podłóg - przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w łazienkach i toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy oraz płyn do mycia naczyń, które zapewnia Wykonawca zgodnie ze specyfikacją dozowników będących na wyposażeniu Zamawiającego, którą będzie stanowić Załącznik Nr 1 „Zakres usługi” do wzoru umowy - codziennie;5.1.2.mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien, w holu głównym od strony parkingu i ulicy na bieżąco według potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu,5.1.3.mycie okien i parapetów - 2 razy w okresie obowiązywania umowy.5.1.4.wykonywanie usług gospodarczo-konserwatorskich oraz utrzymywanie czystości na przyległym terenie zewnętrznym przy ul. Okrzei 4 przy użyciu sprzętu i urządzeń Wykonawcy, według Załącznika Nr 1 „Zakres usługi” do wzoru umowy – na bieżąco;5.2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone 5 z 23zostały w Załączniku Nr 1 „zakres usługi” do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów.5.3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia określonych w pkt 5.1.3. wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, dotyczy to np. fasady aluminiowej z oknami nieotwieranymi lub uchylnymi (wymagających mycia z zewnątrz budynku przy pomocy np. zwyżki). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za działania własne.5.4. Zgodnie z art. 121 ustawy Pzp pozostałe usługi, o których mowa w pkt. 5.1.1., 5.1.2. i 5.1.4.wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników (osobiście) i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom.5.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.5.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jakostaranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:9.1.1. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, o wartości nie mniejszej niż1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).9.1.2. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje wokresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa utrzymaniaczystości w obiektach zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej(usługa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy)realizowana nie krócej niż 12 miesięcy bez przerwy, której wartość, zarówno wprzypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji wynosi, niemniej niż 15 000,00 brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych) za okres 1miesiąca.9.2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawiewarunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z2022 r., poz. 1225) przez:9.2.1. „budynek zamieszkania zbiorowego" - należy rozumieć budynek przeznaczony dookresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy,dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki,budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztuśledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałegopobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny;9.2.2. „budynek użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzebyadministracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty,szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej,obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lubtelekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynekprzeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznejuznaje się także budynek biurowy lub socjalny.9.3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania pracbezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.9.4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. niespełnia/ spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu.9.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usługi innej firmie(podwykonawcy) jest zobowiązany do:9.5.1. określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty - załącznik 1 do SWZ) informacjijaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców zpodaniem jego danych, jeżeli są znane.9.5.2. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia obraku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępniłswoich zasobów.9.5.3. Za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia zgłosićnowych podwykonawców do realizacji zamówienia.9.5.4. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, m.in. zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów oraz oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby obraku podstaw wykluczenia.9.5.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi spełniać samodzielnie conajmniej jeden z tych Wykonawców. W tym zakresie Zamawiający nie dopuszczasumowania doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.9.5.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach