Przetargi.pl
Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Targowiska Miejskiego w Żyrardowie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 10 00 , fax. 46 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 10 00, fax. 46 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Targowiska Miejskiego w Żyrardowie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 oraz nieodpłatnego dostarczenia i ustawienia na terenie Targowiska pojemników o pojemności 1100 litrów na kółkach. Odpady wywożone będą z terenu Targowiska położonego w Żyrardowie, przy ulicy Moniuszki 44/46. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 01.01.2021 r. do 31 grudnia 2021 r. Ilość odpadów według wyliczeń szacunkowych: Odpady komunalne – około 500 metrów sześciennych. W/w ilości podane są orientacyjnie. W przypadku nie osiągnięcia podanych ilości Wykonawcy nie przysługuje prawo do odszkodowania. Wykonawca powinien wyposażyć Targowisko w pojemniki o pojemności 1100 litrów na kółkach z przeznaczeniem na odpady komunalne. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie instalacje, do których będzie przekazywał odpady komunalne zmieszane. Wskazane instalacje muszą znajdować się na liście funkcjonujących instalacji spełniających wymagania dla instalacji komunalnych, które zostały oddane do użytkowania i posiadają wymagane decyzje pozwalające na przetwarzanie odpadów, o których w art. 35 ust.6 ustawy o odpadach prowadzonej przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 38b ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.), w związku z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze: 2 razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki w godz. 10:00 – 18:00 lub jeżeli zajdzie taka konieczność w innym uzgodnionym terminie nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do gotowości w razie wystąpienia nagłej potrzeby odbioru odpadów. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to wszystkich spraw formalnoprawnych związanych z zebraniem i dostarczeniem odpadów prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przedkładania Zamawiającemu dokumentacji prowadzonej działalności, w tym informacji o ilości zebranych odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie należy podać całkowity koszt odbioru odpadów, m.in.: koszty dojazdu, koszty udostępnienia pojemników, koszty opróżniania, wywozu odpadów, utylizacji oraz opłatę marszałkowską za korzystanie ze środowiska. Usługa powinna być realizowana specjalistycznymi środkami transportu będącymi w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności podczas opróżniania pojemników. Pojemniki powinny być utrzymane w należytej czystości poprzez ich mycie i dezynfekcję wykonywaną przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, nr rachunku 48 2030 0045 1110 0000 0254 7140. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował przepisy art. 45-46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego dla Gminy Miasto Żyrardów w zakresie odbierania odpadów oraz, że posiada aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019 poz. 701 z późn. zm.), wpis do BDO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach