Przetargi.pl
„Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w aglomeracji Szumowo” z zachowaniem formuły „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Szumowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-305 Szumowo, ul. 1 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 476 80 11 , fax. 86 476 80 12
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szumowo
    ul. 1 Maja 50
    18-305 Szumowo, woj. podlaskie
    tel. 86 476 80 11, fax. 86 476 80 12
    REGON: 450670290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w aglomeracji Szumowo” z zachowaniem formuły „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem opracowania jest uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w aglomeracji Szumowo”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa: a) sieci kanalizacji sanitarnej niskociśnieniowej obejmującej obręb miejscowości Szumowo oraz Srebrna, b) nowej modułowej oczyszczalni ścieków o przepustowości 350m3/d z punktem przyjmowania ścieków dowożonych, c) wymiana istniejącej sieci wodociągowej z rur azbestowych na rury PE na terenie miejscowości Szumowo. d) sieci kanalizacji sanitarnej poza obszarem aglomeracji Szumowo o długości około 10 200 mb. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków zapewni możliwość kontroli ilości i jakości dopływających ścieków do oczyszczalni, zlikwiduje nielegalne odpływy ścieków do środowiska, zapewni możliwość podłączenia się do niezbędnej infrastruktury kanalizacyjnej dla mieszkańców i miejscowych przedsiębiorców, poprawę jakości wód powierzchniowych i podziemnych oraz gleby, kompleksową ochronę ujęć wody. Projektowana sieć wodociągowa powinna spełniać wymagania norm: PN-EN 805:2002 „Zaopatrzenie w wodę- Wymagania dotyczące systemów zewnętrznych i ich części składowych”. Wszystkie materiały stosowane do wykonania wodociągu muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych, muszą posiadać aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, producent jest obowiązany posiadać certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny systemem zarządzania jakością. Uwaga! Przejście projektowanej kanalizacji pod drogą ekspresową S-8 odbywać się będzie w istniejącej rurze osłonowej o średnicy ⌀ 160 o długości L- 262,0 m. 2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: Zakres wszystkich prac do wykonania w ramach zamówienia: Zamówienie obejmuje: - przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, - obsługę geodezyjną, - wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu, - przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przebudowanych obiektów w użytkowanie, - inwentaryzację powykonawczą, - nadzór autorski projektanta, 3. Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia. Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy: a) 5 egzemplarzy dokumentacji budowlanej (projekt budowlany i wykonawczy) opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U z 2012r. poz. 462 ze zm.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi: - komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz z ZUDP, - aktualny wykaz właścicieli działek objętych projektem- z aktualnymi adresami, - zgody właścicieli i władających na przebieg inwestycji oraz na zajęcie nieruchomości na czas niezbędny do realizacji przedsięwzięcia, - informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) Powyższa dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie objętej niniejszym Programem Funkcjonalno- Użytkowym. - Przed wystąpieniem o wydanie Pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do przeglądu 2 egzemplarze w języku polskim projektu budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki i in.). Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego odpowiednio oznakowany 1 egzemplarz podlega zwrotowi do Wykonawcy, pozostały egzemplarz pozostaje u Zamawiającego. - Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. c) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389 z 2004 r.) w jednym egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, służącego do rozliczeń finansowych robót budowlanych. d) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowością wskazaną w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. e) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Całość opracowanej dokumentacji Wykonawca, dostarczy w wersji papierowej jak również w wersji elektronicznej na dysku CD lub DVD. Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: - Rysunki, schematy, diagramy- PDF, lub format DXF - Opisy, zestawienia, specyfikacje - format MS Word, MS Excel. Wykonawca- projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą wraz z przekazaniem Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przekazuje prawa autorskie na wszystkich polach eksploatacji. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Ochrona Środowiska i Racjonalne Gospodarowanie jego zasobami, działanie „Ochrona wody i gleb” objętego Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ (Program Funkcjonalno- Użytkowy). 5. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia Zamawiający ustalił na 72 miesiące, maksymalny na 96 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w formie pieniądza należy przelać na rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szumowie 85 8770 0004 0000 0677 2000 0040 z dopiskiem na przelewie "WADIUM" i oznaczyć „Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w aglomeracji Szumowo” z zachowaniem formuły „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie przelewu nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się sytuację, w której pieniądze zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym przed terminem składania ofert t.j. do 04.06.2018r. do godz. 11.00 Wszystkie inne sytuacje będą oznaczały, że wadium wpłynęło po upływie terminu składania ofert. Brak wpłaty będzie podstawą do odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7 b PZP).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony druk oferty – Załącznik Nr 1 wraz ze zbiorczym zestawieniem planowanych kosztów Załącznik 1A; - szczegółową kalkulację sposobu wyliczenia kosztów opracowania dokumentacji technicznej opracowanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) oraz aktualnych Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych; - wypełniony druk oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik Nr 2; - wypełniony druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 3; - wypełniony druk wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)- Załącznik nr 5; - parafowany projekt umowy - Załącznik nr 6; - wypełniony druk oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia podwykowancy/dalszego podwykonawcy/innego podmiotu (jeżeli dotyczy)– Załącznik Nr 7;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach