Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 914.681,00 zł dla Gminy Łapanów”.

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32740 Łapanów, Łapanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34
    32740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
    REGON: 851660677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 914.681,00 zł dla Gminy Łapanów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Łapanów w kwocie: 914.681,00 zł /Słownie: dziewięćset czternaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt jeden złotych/ z przeznaczeniem na: - spłatę zaciągniętych w latach ubiegłych pożyczek i kredytów. 2. Szczegółowy opis: 1) Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 2) Spłata kapitału następować będzie w latach według poniższej tabeli: nr kolejnej raty w danym roku ROK 2024 kwota spłaty w danym roku 70 000,00 termin płatności raty kwota raty nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 29.03 35 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II termin płatności raty 30.09 35 000,00 ROK 2025 kwota spłaty w danym roku 100 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 31.03 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II termin płatności raty termin płatności raty 30.05 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - III termin płatności raty 30.09 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - IV termin płatności raty termin płatności raty 28.11 25 000,00 ROK 2026 kwota spłaty w danym roku 80 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 31.03 20 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II termin płatności raty 29.05 20 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - III termin płatności raty 30.09 20 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - IV termin płatności raty 30.10 20 000,00 ROK 2027 kwota spłaty w danym roku 10 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 30.04 10 000,00 ROK 2028 kwota spłaty w danym roku 100 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 31.03 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II termin płatności raty 30.06 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - III termin płatności raty 31.07 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - IV termin płatności raty 31.10 25 000,00 ROK 2029 kwota spłaty w danym roku 94 681,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 30.04 25 000,00 nr kolejnej raty w danym roku -II termin płatności raty 31.07 69 681,00 ROK 2030 kwota spłaty w danym roku 200 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty termin płatności raty 31.03 50 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II 31.07 150 000,00 ROK 2031 kwota spłaty w danym roku 200 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 30.05 100 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - II termin płatności raty 31.07 100 000,00 ROK 2032 kwota spłaty w danym roku 60 000,00 nr kolejnej raty w danym roku - I termin płatności raty 31.05 60 000,00 SUMA 914 681,00 SUMA RAT 914 681,00 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach