Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87731 Waganiec, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    ul. Dworcowa 11
    87731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
    REGON: 91086645900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Waganiec kredytu w łącznej wysokości 835 000,00 zł (słownie złotych: osiemset trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 gr.). Kredyt Gmina Waganiec zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. 2. Kwota kredytu: 835 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi odpowiednio: - w roku 2019 – 200 000,00 zł, - w roku 2020 – 200 000,00 zł, - w roku 2021 – 200 000,00 zł, - w roku 2022 – 235 000,00 zł, w ratach kwartalnych: - 15 rat w wysokości po 50 000,00 zł każda, - ostatnia 16 rata w wysokości 85 000,00 zł. Spłata rat następowała będzie na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału. 3. Karencja w spłacie kapitału – do dnia 29.03.2019 roku (data spłaty pierwszej raty kwartalnej). 4. Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału, w którym zostanie uruchomiony kredyt. 5. Szacuje się uruchomienie kredytu jednorazowo w terminie do 15 października 2018 roku. Termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie (o +- 10 dni roboczych). 6. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) 5 dni roboczych przed datą uruchomienia. Data przekazania kwoty kredytu nastąpi kolejnego dnia roboczego (dzień po złożeniu wniosku) na rachunek Gminy Waganiec wskazany w umowie. 7. Do obliczenia ceny oferty przyjąć należy stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 14.08.2018 r., 1,64 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 8. Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek. 9. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 10. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 11. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 12. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach