Gmina Waganiec ogłasza przetarg
- Adres: 87731 Waganiec, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
- Data zamieszczenia: 2018-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
ul. Dworcowa 11
87731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
REGON: 91086645900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Waganiec kredytu w łącznej wysokości 835 000,00 zł (słownie złotych: osiemset trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 gr.). Kredyt Gmina Waganiec zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. 2. Kwota kredytu: 835 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi odpowiednio: - w roku 2019 – 200 000,00 zł, - w roku 2020 – 200 000,00 zł, - w roku 2021 – 200 000,00 zł, - w roku 2022 – 235 000,00 zł, w ratach kwartalnych: - 15 rat w wysokości po 50 000,00 zł każda, - ostatnia 16 rata w wysokości 85 000,00 zł. Spłata rat następowała będzie na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału. 3. Karencja w spłacie kapitału – do dnia 29.03.2019 roku (data spłaty pierwszej raty kwartalnej). 4. Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału, w którym zostanie uruchomiony kredyt. 5. Szacuje się uruchomienie kredytu jednorazowo w terminie do 15 października 2018 roku. Termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie (o +- 10 dni roboczych). 6. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) 5 dni roboczych przed datą uruchomienia. Data przekazania kwoty kredytu nastąpi kolejnego dnia roboczego (dzień po złożeniu wniosku) na rachunek Gminy Waganiec wskazany w umowie. 7. Do obliczenia ceny oferty przyjąć należy stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 14.08.2018 r., 1,64 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 8. Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek. 9. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 10. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 11. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 12. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-05-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-10 - Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Zawarcie umowy ramowej na udzielenie do dziewięciu gwarancji bankowych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Dodano: 2023-07-25 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
Dodano: 2022-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-28 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Żnin oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2020-12-15