Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkoół na terenie Gminy Mycielin w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Mycielin, Słuszków
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7613123, 7513419, , fax. 62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    Słuszków 27
    62-831 Mycielin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7613123, 7513419, , fax. 62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkoół na terenie Gminy Mycielin w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Mycielin w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 października 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Zespół Szkolno Przedszkolny w Dzierzbinie-Kolonii; 2) Szkoła Podstawowa w Mycielinie; 3) Zespół Szkolno Przedszkolny w Kościelcu; 4) Szkoła Podstawowa w Korzeniewie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na częściowy zakres usług. 3.Wykaz placówek oświatowych, prognozowana liczba uczniów w poszczególnych placówkach stanowi formularz cenowy zał. nr 2. 3.1.W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy Mycielin uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Mycielin w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii na skutek występowania wirusa SARS-CoV-2 Zamawiający może dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych poprzez: 1) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową, 3) zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne ( w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe ) będzie podana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie, o czym Dyrektor szkoły powiadomi Wykonawcę. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów – Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią ilością autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 6.Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą wartości brutto złożonej oferty. 7. Wykonawca wystawiać będzie dla przewożonych osób bilety miesięczne szkolne zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295 ze zm.). 8. Wykonawca ubezpiecza autobusy pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów. 9. Po przetargu Wykonawca zobowiązany jest do przejechania wraz z przedstawicielem Zamawiającego przewidywanych tras dowozu i odwozu i ustalenia dokładnych tras i godzin dowozów i o dwozów na poszczególnych przystankach zgodnie z określonymi godzinami które wskazują na rozpoczęcie i zakończenie zajęć lekcyjnych. 10. Podwykonawstwo 10.1.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którego wykonanie Zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw Podwykonawców, jeżeli są znane. 10.2. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana Podwykonawcy podczas realizacji umowy możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego. 10.3. W umowach zawieranych przez Wykonawcę z innymi podmiotami w celu realizacji części przedmiotu zamówienia należy określić w szczególności: a) dokładny zakres usług powierzonych Wykonawcy, b) termin wykonania usługi (nie może kolidować z terminami określonymi w umowie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym), c) termin zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy usługi (nie może być dłuższy niż 30 dni od daty otrzymania faktury potwierdzającej należyte wykonanie umowy), d) wysokość wynagrodzenia netto i brutto za realizację przedmiotu umowy( wynagrodzenia (nie może być wyższa niż wynagrodzenia Wykonawcy wyliczone za wyliczony zakres przedmiotu umowy do kalkulacji ceny wynagrodzenia), e) wymagania dotyczące przestrzegania przez Podwykonawcę przepisów prawa Polskiego związanych z realizacją przedmiotu umowy (w szczególności przepisów BHP, i związanych z ochroną środowiska). 10.4. Projekty dotyczące umów o Podwykonawstwo przedkładane winny być Zamawiającemu na zasadach określonych we wzorze umowy oraz być zgodne z przepisami ustawy Pzp. 11. Klauzula zatrudnienia. 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności – kierowanie autobusem, opieka nad dziećmi. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. . 29 ust. 3a, uprawnia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. W terminie 10 dni od podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów, tj: posiadają licencję lub uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób ( udzielona na czas wykonywania usługi oraz obowiązującą , co najmniej na terenie objętym zamówieniem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach