Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2018/2019 na basen w ramach projektu powszechnej nauki pływania pn. Umiem pływać-jestem bezpieczny 2019.

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39432 Gorzyce, ul. Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 158 362 209
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Sandomierska 75
    39432 Gorzyce, woj. podkarpackie
    tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 158 362 209
    REGON: 83040916900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2018/2019 na basen w ramach projektu powszechnej nauki pływania pn. Umiem pływać-jestem bezpieczny 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Usługodawcę przewozu uczniów klas III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorzyce uczestniczących w zajęciach nauki pływania w ramach realizacji projektu „Umiem pływać-jestem bezpieczny 2019” - na trasie pomiędzy szkołami podstawowymi z terenu gminy Gorzyce, a Pływalnią Krytą „Błękitna Fala” w Sandomierzu przy ulicy Zielnej 6. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Trasy objęte zamówieniem: 1) Trasa I (Gorzyce SP nr 1 –> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 1: Tam i powrót) x 10 wyjazdów. 2) Trasa II (Gorzyce SP nr 2-Trześń -> Sandomierz basen -> Trześń-Gorzyce SP nr 2: Tam i powrót) x 10 wyjazdów. 3) Trasa III (Gorzyce SP nr 1-Wrzawy-> Sandomierz basen -> Wrzawy – Gorzyce SP nr 1: Tam i powrót) x 10 wyjazdów 4) Trasa IV( Sokolniki-Furmany-> Sandomierz basen -> Furmany - Sokolniki: Tam i powrót x 10 wyjazdów. 5) Trasa V (Gorzyce SP nr 2-> Sandomierz basen -> Gorzyce SP nr 2 : Tam i powrót) x 10 wyjazdów) 2. Szczegółowy harmonogram tygodniowy zajęć na basenie zawierający adresy szkół, godziny zajęć na basenie dla poszczególnych grup oraz liczbą dzieci w każdej grupie określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zajęcia na basenie mają odbywać się cyklicznie – raz w tygodniu po dwie godziny lekcyjne dla każdej z 5 utworzonych grup w okresie od 04 marca 2019 r. do 24 maja 2019 r. (10 tygodni). 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu. 5. Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi dziećmi zapewnia Zamawiający. 6. Autobusy lub busy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 7. W przypadku awarii autobusu lub busa Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem lub busem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał iż osoby wykonujące następujące czynności były zatrudnione na umowę o pracę: a. czynności związane z kierowaniem pojazdami silnikowymi służącymi do przewozu osób. 2) Osoby wykonujące czynności o których mowa w pkt. 1 lit. a mają zostać zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Sposobu dokumentowania i kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 8 pkt. 1 lit. a.: a. Wykonawca (lub podwykonawca) z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia publicznego dostarczy przed rozpoczęciem realizacji usługi oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu osób o których mowa w ust. 8 pkt 1 lit. a na podstawie umowy o pracę, b. w trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w ust. 4., wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 4 wraz kopią formularza ZUS ZUA, ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu druk DRA i do tego załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikał dowód opłacenia składek do ZUS za osoby o których mowa w ust. 4. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów składanych przez Wykonawcę na poczet wykazania spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia odpowiednich organów kontrolnych w celu potwierdzenia treści tych dokumentów. 5) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 9. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 8 pkt 3 lit. a i b Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00 PLN,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017, poz. 2200 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach