Przetargi.pl
Świadczenie przez Wykonawcę usługi prania dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, jednostka organizacyjna - Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 42570
    60479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
    REGON: 29220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowanowko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie przez Wykonawcę usługi prania dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, jednostka organizacyjna - Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis: przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na praniu bielizny szpitalnej ( poszewki, poszwy, prześcieradła, koce poduszki, firanki, serwetki, obrusy, parawany, pokrowce, ręczniki itp. ), odzieży, mopów, ścierek kolorowych, mat i zasłon łazienkowych, materiałowych worków transportowych i rolet ( załączniku nr 2 - formularz cenowy). Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca usługi prania odbywać się będzie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy dzień dostawy będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, dostawa winna być dokonana w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w postaci dostarczenia do Punktu Dystrybucji Bielizny czystego prania zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do umowy- formularz cenowy z dnia poprzedniego i odebrania w danym dniu do prania, asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do umowy- formularz cenowy do godziny 10:30 z Punktu Dystrybucji Bielizny. Cena obowiązuje loco Punkt Dystrybucji Bielizny Zamawiającego i obejmuje opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem w czasie transportu w sposób określony normami przedmiotowymi lub w sposób stosowany przez Wykonawcę.. Wykonawca zobowiązany jest do pakowania odzieży roboczej zbiorczo (max. 5 szt.)w folię i jednorazowy wieszak tak aby przewóz/transport odbywał się w pozycji wiszącej. W razie stwierdzenia wad lub braków Zamawiający złoży pisemną reklamację Wykonawcy, który zobowiązuje się załatwić ją niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 3 dni od jej otrzymania. Nie udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie określonym w ust. 3 równoznaczne jest z uwzględnieniem reklamacji. Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia. Aktualna opinia sanitarna potwierdzająca, że Wykonawca spełnia wymagania Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem wymaganych barier sanitarnych. Dokumentację dotyczącą stosowanych środków, potwierdzającą zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy i wirusobójczy wystawioną przez zakład, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyborów Medycznych i Produktów biobójczych (np. PZH). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP). Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby świadczące usługi u Zamawiającego ( w siedzibie Zamawiającego), były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust. Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. W przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynnościu Zamawiającego, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. W ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracownika. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania i otwarcia ofert. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. V Oddział w Poznaniu : 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. UWAGA : O wpłacie wadium w formie pieniężnej w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach