Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. +48468332021, fax. +48468333228
REGON: 10102334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych* materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów (tonerów, tuszy, taśm i bębnów). * Pojęcie „fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne” oznacza materiały pełnowartościowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, do produkcji których zostały wykorzystane elementy w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej w części ani w całości w skład innych materiałów. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być materiałami wysokiej jakości oraz zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami wymienionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”, spełniające wymogi bezkonfliktowej pracy i zapewniające należyte bezpieczeństwo. 3. Okres przydatności do użytku dostarczanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki. 5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2021 r. i 2022 r.
Dodano: 2021-01-18 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
Dodano: 2020-11-24 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
Dodano: 2020-01-28 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2019-07-29 - Dostawy sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-22 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola
Dodano: 2019-03-14 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r.
Dodano: 2016-12-13