Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Szymony
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 25 614 , fax. 18 20 25 637
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Szymony
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 25 614, fax. 18 20 25 637
    REGON: 49002384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 2.Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ – załącznik nr 9 do SIWZ jest integralną częścią wzoru umowy. 3.Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane zostały określone w pkt. 5 - Tabeli nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ). 4.Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE. 5.Ilości wskazane w pkt. 5.3 – tabela nr 1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Zakopane, która jest gmina turystyczną o dużej fluktuacji ruchu turystycznego, może wystąpić możliwość zaprzestania lub zmniejszenia zamawiania jednej z pozycji wymienionej w pkt. 5.3 – tabela nr 1 a zwiększenia zamówienia na inną pozycję wymienioną w pkt. 5.3. – tabela nr 1 SIWZ. 7.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 7.1. Worki w poz. 4-12 muszą posiadać: a) sznurek do zawiązania worka (Zamawiający wyjaśnia, iż za sznurek uważa tasiemkę String umieszczoną wzdłuż worka w bocznej zakładce), b) w poz. 4, 5, 10, 11, nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy), c) w poz. 6, 7, 8, 9, nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy), d) nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. 8. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy. 9. Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu 200 szt. lub na rolce 25 szt. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli („do koszy ulicznych bez nadruku”). Dla pozostałych worków (poz. 4-12) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. 11. Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matryc przedstawionych przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 14. W terminie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany przesłać do Zamawiającego wszystkie matryce wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający informuje, iż z dniem zakończenia realizacji umowy matryca przechodzi na własność „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa miejscowego mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne segregowane i zmieszane. 17. Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone atestami, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ, potwierdzające, iż oferowane przez niego worki foliowe posiadają atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Powyższy dokument tj. atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.5 SIWZ. 18. Warunki dostawy: a) Miejsce dostawy – „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a – Magazyn Zamawiającego. b) Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach: 7:30 - 14:30. c) Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. d) Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe. e) Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga!!!Zamawiający informuje, iż termin dostawy poszczególnej partii worków jest jednym kryteriów oceny ofert. 19. Kontrola jakości: 19.1. Zamawiający informuje, że Wykonawca od oferty jest zobowiązany dołączyć cztery (4) próbki worków: ‒ jeden worek do koszy ulicznych bez nadruku (pkt. 1 Tabeli nr 1) o parametrach: folia LDPE lub HDPE grubość 0,06 mm, 700 x 1100 mm (120 l), ‒ jeden worek bez nadruku do segregacji (pkt. 7 Tabeli nr 1) kolor żółty – przeźroczysty o parametrach: folia LDPE lub HDPE grubość 0,06 mm, 700 x 1100 mm (120 l), ‒ jeden worek bez nadruku do segregacji (pkt. 8 Tabeli nr 1) kolor zielony – przeźroczysty o parametrach: folia LDPE lub HDPE grubość 0,08 mm,700 x 1100 mm (120 l), ‒ jeden worek bez nadruku do segregacji (pkt. 10 Tabela nr 1) kolor brązowy – przeźroczysty o parametrach: folia LDPE lub HDPE grubość 0,08 mm, 700 x 1100 mm (120 l). w celu udokumentowania, że spełniają one parametry określone w pkt. 5 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia prób grubości dostarczonych przez Wykonawcę worków ma potwierdzenie, iż spełniają one parametry określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający przeprowadzi próbę grubości worków przy użyciu posiadanego Mikrometru marki YATO model YT-72305. Badanie grubość przedłożonych wraz z ofertą worków będzie przebiegać następująco: a) Komisja Przetargowa w trakcie publicznego otwarcia ofert na każdym z przedłożonych worków wybierze losowo pięć miejsc (obszarów), następnie obszar objęty próbą zaznaczy kołem przy pomocy pisaka nieścieralnego w następnej kolejności dokona pomiaru przy użyciu ww. Mikrometru w wewnątrz koła pomiarowego, b) w każdym z wybranych miejsc (obszarów) grubość worka powinna się zgadzać z parametrami określonymi przez Zamawiającego w pkt. 5 – Tabela nr 1 SIWZ. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od grubości worka na następujących zasadach: w przypadku obliczenia średniej matematycznej z pięciu punktów pomiarowych odstępstwo (w dół) o grubości worka wskazanej w pkt. 5 – Tabela nr 1 nie może być większe 10 % wymaganej grubości worka. c) w sytuacji, w której odstępstwo od średniej będzie większe niż 10 % wymaganej grubości worka Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP jako niezgodna z treścią SIWZ. d) w sytuacji, w której Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą próbek worków na odpady, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP jako niezgodna z treścią SIWZ. 19.2. Na etapie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. 19.3. Na etapie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli grubości dostarczonych worków przy pomocy ww. mikrometru, analogicznie do zasad określonych w pkt. 5.19.1. tiret 2. 19.4. W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę worków Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę. 20. Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. 21. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ 22. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 23. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 24. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych sześć i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. O/ZAKOPANE nr 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr 12-ZP/2018” 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. f)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 7.1. Postanowienia pkt. 12.7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 12.2 lit. b) i e). 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 Ustawy PZP oraz w pkt. 8. 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 22 ust. 1b Ustawy PZP dotyczące: a)posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c)posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa Ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotyczących: 3.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W zakresie powyższego warunku Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i próbki worków: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c) cztery (4) próbki worków wymienione w pkt. 5.19.1 SIWZ, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia w celu udokumentowania, że spełniają one parametry określone w pkt. 5 SIWZ, za wyjątkiem nadruku. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia próby grubości zgodnie z pkt. 5.19.1 SIWZ. d) na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone atestami, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ, potwierdzające, iż oferowane przez niego worki na odpady komunalne zmieszane i segregowane posiadają atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Powyższy dokument tj. atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.5 SIWZ. e) dowód wniesienia wadium. Uwaga!!! Wzory oświadczeń wymienionych w pkt. 9.2 a) i b) SIWZ stanowią załącznik nr 1A, 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach