Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości do 100 000 litrów do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim w 2017 roku ”

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66460 Kamień Wielki, ul. Stawna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 515 828 , fax. 957 515 828
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Stawna 40
    66460 Kamień Wielki, woj. lubuskie
    tel. 957 515 828, fax. 957 515 828
    REGON: 21117644800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości do 100 000 litrów do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim w 2017 roku ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego grzewczego, otrzymywanego z produktów przeróbki ropy naftowej w ilości do 100 000 litrów do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim przy ul. Stawnej 40 w 2017r. 2.Olej napędowy winien być paliwem ekologicznym przeznaczonym do celów grzewczych. Jednorazowa dostawa oleju będzie nie mniejsza niż 1000 litrów, nie większa jednak niż 5000 litrów. 3. Wymagane parametry oleju opałowego, zgodne z parametrami określonymi wg normy PN-C-99024:2011 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2014r. poz. 1547): Gęstość w temperaturze 15 st. C nie wyższa niż 860 kg/m3; Wartość opałowa min 42,6 MJ/kg; Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s Temperatura płynięcia max -20 st. C; Pozostałość po koksowaniu (10% pozostałości destylacyjnej max. 0,3 %(m/m); Zawartość siarki max 0,1 %(m/m); Zawartość wody max. 200 mg/kg; Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg; Pozostałość po spopielaniu max. 0,01 % (m/m); Zawartość znacznika SY 124 6-9 mg/l; Zawartość barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l; Skład frakcyjny: do temperatury 250 st. C destyluje max. 65 % (V/V), do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 % (V/V). 3.1. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. Przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Pzp). 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie. Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości oleju opałowego wystawione przez producenta. 3.3. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość dostawy. 3.4. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju opałowego, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 3.5. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości oleju opałowego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii pieców co zasilanych tym olejem. 3.6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postawieniami Zamawiającego w treści postanowień umowy, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.7. Postanowienia dot. Podwykonawców: a) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt 5.3. niniejszej Specyfikacji (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.c)c) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.8. Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, e) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, f) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.9. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.51.00.5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach