Przetargi.pl
Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - V

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 07 700 , fax. 32 42 07 701
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej
    ul. Smolenia 35
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 42 07 700, fax. 32 42 07 701
    REGON: 24314786400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzzigk.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej i formalno – prawnej, a następnie kompleksowe wykonanie zadania pn. Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku – V. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wyburzenia i zagospodarowanie terenów, w szczególności: 1) wyburzenie zabudowań przy ul. Siennej/Pszczyńskiej; zagospodarowanie terenu wraz z budową placu zabaw, 2) wyburzenie zabudowań przy ul. Witczaka 40; 3) wyburzenie zabudowań przy ul. Musialika 1 i 3; zagospodarowanie terenu wraz z budową mini placu zabaw oraz ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, 4) wyburzenie zabudowań przy ul. Musialika 18; zagospodarowanie terenu wraz z budową placu zabaw, 5) wyburzenie zabudowań przy ul. Alojzjanów 28 wraz z oficyną Alojzjanów 26; zagospodarowanie terenu wraz z budową mini placu zabaw oraz ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, 6) budowa terenu rekreacyjno- sportowego przy ul. Kochanowskiego skwer „Szynol”: - budowa boiska do piłki ręcznej wraz z dwoma polami do mini koszykówki, - budowa zestawów do ćwiczeń Parkour, - rozbudowa istniejącej siłowni oraz placu zabaw, - budowa wiaty ogrodowej, 7) zagospodarowanie terenu przy ul. Musialika/ Alojzjanów; budowa Skateparku, 8) budowa placu zabaw ul. Reymonta/Kochanowskiego/Św. Jadwigi, 9) przebudowa placu Św. Barbary, 10) wybudowanie „ścieżki zdrowia” od ul. Alojzjanów do ul. Staffa, 11) zakup, dostawa i montaż ławek parkowych, 12) zakup, dostawa i montaż koszy na odpady. UWAGA 1 Zamawiający wyjaśnia, że w zakresie wykonania ogródków sąsiedzkich przy ul. Musialika 1 i 3 należy zaprojektować i wykonać około 30 m2 ogródka, a nie jak wskazano około 300 m2. UWAGA 2 Zamawiający wyjaśnia, że dla projektowania i wykonania placu zabaw na terenie skweru Szynol należy przyjąć minimalną powierzchnię urządzenia zabawowego 100 m2. UWAGA 3 Zamawiający informuje, że posiada decyzje administracyjne zezwalające na usunięcie drzew na terenie inwestycji o średnicach 62+78 cm, 166 cm, 154 cm, 148 cm, 132 cm, 141 cm, 144 cm, 119 cm, 214 cm, 116 cm, 251 cm, 120 cm, 239 cm, 242 cm, 132 cm, 94 cm, 204 cm, 144 cm, 79+64 cm, 31+47+31+57 cm, 25+41+47+38+41 cm, 19+25+38 cm, co nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku uzyskania decyzji admiracyjnych zezwalających na usuniecie innych drzew kolidujących z inwestycją W ramach kompensacji przyrodniczej zobowiązano do wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 27 szt. wiśni piłkowanej „Sunset Boulvard” o obwodach pni na wys. 1,0 m - 14 cm oraz 7 szt. platana klonolisnego o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 13 szt. grab pospolity „Fastigiata” o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 2 szt. buk pospolity ”Atropunicea” o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 8 szt. jarząb turyngski „Fastigiata” o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 5 szt. wiśnia piłkowana „Kanzan” o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 3 sz.t tulipanowiec amerykański o obw. pnia na wys. 1m 14-16 cm, 5 szt. klon czerwony „Red Sunset Franksred” o obw. pnia na wys. 1m 12-14 cm, 1 szt. buk pospolity „Pendula” o obw. pnia na wys. 1m 12-14 cm, 7 szt. buk pospolity „Dawyck Gold” o obw. pnia na wys. 1m 12-14 cm, 5 szt. brzoza brodawkowata o obw. pnia na wys. 1m 12-14 cm, 16 szt. sosna czarna o wys. min 1,5 m, 5 szt. modrzew europejski o wys. min 2,0 m, 4 szt. jodła kalifornijska o wys. min 1,5 m, 5 szt. świerk serbski o wys. min 1,5 m, 30 szt. jałowiec Pfitzera „Pfitzerliana aurea” o średnicy min 0,5 m, 48 szt. jałowiec sabiński „Tamariscifolia” o średnicy min 0,5 m, 60 szt. berberys Thunberga „Atropurpurea”, 60 szt. tawuła szara. Prace należy uwzględnić w kalkulacji ceny. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 140 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta (Zamawiającego – tj. Gmina Bytom – Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 47 1560 1049 2336 1290 4000 0003, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła - „Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku – IV” 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego – 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro, sekretariat). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty 2) oświadczenia, o których mowa w części V pkt 1 siwz oraz jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działają wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, Należy złożyć oryginał dokumentu/ dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego, 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach