Przetargi.pl
Rozbudowa wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku, rozbudowy i modernizacji ujęcia wody w Jarostach oraz budowy kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Cmentarnej – etap I

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku, rozbudowy i modernizacji ujęcia wody w Jarostach oraz budowy kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Cmentarnej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku, rozbudowa i modernizacja ujęcia wody w Jarostach oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Cmentarnej – etap I. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45122000-8 Próbne wykopy 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45213250-0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233225-2 Drogi jednopasmowe 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45252124-3 Przepompowywanie 45262700-8 Przebudowa budynków 45262310-7 Zbrojenie 45262300-4 Betonowanie 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3. Zakres robót obejmuje: Część I - rozbudowa wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku Część II - rozbudowa i modernizacja ujęcia wody w Jarostach Część III - budowa kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Cmentarnej 4. Opis części zamówienia 4.1. Część I Zamówienia – rozbudowa wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku 4.1.1. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Srocku zlokalizowanej w miejscowości Srock na działce nr ewid. 15/2, obręb Kolonia Podolin, gmina Moszczenica w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: 1. zmianę pozwolenia na budowę, w zakresie rezygnacji z budowy jednego zbiornika retencyjnego, wykonanie projektu zamiennego oraz opracowanie zmian w projekcie technologii rozbudowy wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Srocku; 2. roboty budowlane w zakresie realizacji rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Srocku w oparciu o zmienione pozwolenie na budowę. 3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i zgód (pozwolenia wodnoprawnego) na pobór wody w terminie do dnia 30.09.2019 r. Zmiana pozwolenia na budowę oraz projektu budowlanego polegać będzie na rezygnacji z budowy jednego zbiornika czystej wody i pozostawienie jednego zbiornika wody czystej (2A) V=200 m3 o następujących parametrach: - zbiornik DN=7,34 m (średnica zewnętrzna z izolacja DZ=8,00 m) z przelewem awaryjnym d=150 mm na wysokości 4,85 m; - posadowienie zbiornika na płycie żelbetowej jako zbiornik segmentowy sprężany linami w formie wielokąta foremnego; - zbiornik z atestem PZH na zastosowanie do wody pitnej; - zbiornik posiadać ma 4 króćce wyloty tj.: W1- przelew awaryjny dn=150 mm, W2- spust wody dn=150 mm, W3- woda do zbiornika i ze zbiornika dn=200 mm, W4- woda do zbiornika i ze zbiornika dn=200 mm. Przelew awaryjny za zbiornikiem należy połączyć z przewodem umożliwiającym opróżnienie zbiornika z czystej wody do kanalizacji deszczowej poprzez studzienkę rozprężającą S1, do której podłączony będzie przewód tłoczny odprowadzający ścieki ze zbiornika na popłuczyny. Opis istniejącego systemu monitoringu dla ujęć wody: Na terenie gminy Moszczenica pracuje system monitoringu obiektów wod.-kan. obejmujący monitoring i sterowanie pompowni i tłoczni ścieków. W ramach rozbudowy systemu na obecnym etapie planuję się wpięcie 2 ujęć wody tj. ujęcia Srock i ujęcia Jarosty. Zastosowane rozwiązania mają być kompatybilne co do użytych technologii z istniejącym systemem. Zastosowane do sterowania ujęciami wody sterowniki PLC mają komunikować się poprzez istniejącą sieć Wi-Fi (E-Leader) z sterownikiem centralnym zlokalizowanym z Centralnej Dyspozytorni. Do komunikacji ze sterownikiem centralnym używane są protokoły komunikacyjne Ethernet S-Bus i HTTP. Zadaniem sterownika stacji uzdatniania wody (zwanego dalej sterownik SUW) jest sterowanie, monitoring i wizualizacja pracy stacji uzdatniania wody. Sterownik SUW ma zapewnić zdalny i lokalny: monitoring, analizę pracy, raportowanie i sterowanie pracą stacji uzdatniania wody oraz współpracę ze sterownikiem centralnym (zamontowanym w serwerowni zapewniającym centralny monitoring i sterowanie obiektami rozproszonymi). 4.1.2. Zakres robót budowlanych: 1) Budynek Stacji Uzdatniania Wody Budynek wolno stojący, parterowy, niepodpiwniczony. Na parterze zaprojektowano stację uzdatniania wody, chlorownię, szatnie i biuro, magazynek, łazienkę z wc. pow. zabudowy = 146,16 m2 kubatura = 651,22 m3 2) Zbiornik wody czystej Zbiornik wody czystej, naziemny, zakryty, okrągły o średnicy zewnętrznej DN=7,34 m z przelewem awaryjnym d=150 mm na wysokości 4,85. Obiekt zaprojektowany w konstrukcji żelbetowej prefabrykowanej. Cylindryczna ściana zamocowana jest na dennie i wolnopodparta pod stropem. Parametry zbiornika: - średnica wewnętrzna – 7,34 m - średnica zewnętrzna – 8,00 m - wysokość w świetle – 5,22 m - grubość ścian płaszcza – 25 cm - długość płyty dennej – 8,30 m - grubość płyty dennej – 25 cm Pręty obwodowe w płaszczu zbiornika łączyć mijankowo, tak żeby w jednym przekroju nie łączyło się więcej niż 6 prętów. Przesunięcie połączeń powinno wynosić co najmniej długość zakładu. W przerwie roboczej między połączeniem płyty dennej ze ściana przewidziano taśmy uszczelniające szer. Ok. 17 cm. Przejścia przez płaszcz zbiornika szczelne łańcuchowe typu wykonane przez nawiercenie. Konstrukcja płaszcza: - beton konstrukcyjny szczelny klasy C 30/37 (B37) - stal zbrojeniowa gat. A-III (34GS) i A-0 (St0S); beton konstrukcyjny gęstoplastyczny I wibrowany mechanicznie. 3) Zbiornik na ścieki z chlorowni Zbiornik bezodpływowy o pojemności 10 m3 wykonany z kręgów betonowych z wykładzina chemoodporną. 4) Zbiornik na ścieki sanitarne. Zbiornik bezodpływowy o pojemności 10 m3 wykonany w postaci szczelnego zbiornika polietylenowego. 5) Odstojnik wód popłucznych Wody powstałe z płukania filtrów odprowadzone będą do wyremontowanego zbiornika wód popłucznych o całkowitej pojemności Vcał=33 m3. 6) Istniejące ujęcie – studnia podstawowa Istniejącą studnię głębinową należy poddać rekonstrukcji – renowacji i wymienić wszystkie jej elementy tj: - wymiana filtra stalowego o średnicy 9 5/8” postawionego w kolumnie rur 14” na głębokości 67m - wymiana rurociągu tłocznego na rury ze stali nierdzewnej DN100 dz=133/4 na połączenia kołnierzowe, - montaż dwóch pomp w układzie równoległym typu HV GCA.5.05. z silnikiem Sg 18kW Q=80m3/h oraz H w zakresie od 58 do 68 m, - szczelna głowica Ø 18” z przejściem w dnie obudowy i rurka piezometryczną, - wodomierz NKO-150, - zawór zwrotny, - manometr tarczowy, - zasuwa odcinająca, - kurek czerpalny, - obudowa jako stalowy kontener na torze jezdnym całkowicie na powierzchni ziemi. Wymiary obudowy 0,85 m x 1,38 m i wysokości 0,93 m. Całość ocieplona, wewnątrz grzejnik akumulacyjny. W dnie obudowy przyspawano szczelną głowicę studzienną na rurę wiertniczą wystającą 20 cm nad dnem. Strefa ochrony bezpośredniej – min. 8 m. Studnie należy wyposażyć w sondę hydrostatyczną. 7) Planowana studnia rezerwowa Projektowany otwór planuje się odwiercić systemem mechanicznym metodą udarowo-okrętną do głębokości około 72,0 m. Do głębokości 18 m wiercenie należy prowadzić w rurach stalowych Ø 20”. Po wykonaniu iłowania międzykolumnowego dalsze wiercenie prowadzić w rurach stalowych Ø18”, które postawić należy wodoszczelnie w korku iłowym na głębokości około 48 m. Dalsze wiercenie do końcowej głębokości około 72 m prowadzone będzie w rurach roboczych Ø 16”. Po dowierceniu do końcowej głębokości w otworze zabudowany zostanie filtr topiony z rur PCV KV DN 250 konstrukcji: - rura podfiltrowa– długości 3,0 m, - część czynna – rura perforowana owinięta siatką stylonową lub filtr szczelinowy o szczelinie 1,0 mm – dł. 18 m, - rura nadfiltrowa – długości 11,0 m (z zamkiem). Wokół filtra do głębokości około 42,0 m p.p.t. należy wykonać obsypkę żwirową o granulacji 1,4 – 2 mm a powyżej przybitkę żwirową o granulacji 5 – 7 mm wraz z sukcesywnym podciąganiem rur roboczych Ø 16”, które zostaną usunięte z otworu. Po zafiltrowaniu otworu rury robocze Ø 20” wyciągnąć z otworu wypełniając przestrzeń pomiędzy rurami obsadowymi Ø 18” a ścianą otworu urobkiem gliniastym. Ostateczną konstrukcję filtra oraz granulację obsypki ustali nadzór geologiczny na podstawie wyników wiercenia. 8) Płyta pod agregat prądotwórczy Płyta o wymiarach 2,0 m x 3,0 m o gr. 15 cm z betonu C30/37 o klasie ekspozycji XF3. Płyta zbrojona przy górnej powierzchni siatką z prętów Ø 18/15/15 cm (stal A-0). Podkład betonowy gr. 20 cm z betonu C18/20, ułożony na izolacji poziomej z folii budowlanej gr. 2 mm. Warstwa pospółki gr. 65 cm zagęszczana mechanicznie warstwami co 20 cm do stopnia zagęszczenia (ID=0,67). Od strony zieleni płyta jest ograniczona typowymi krawężnikami drogowymi. 9) Punkt czerpalny wody pożarowej Punkt czerpalny wody pożarowej zrealizowany zostanie poprzez hydrant nadziemny żeliwny o średnicy nominalnej DN100mm. Wydajność na cele zewnętrznego gaszenia pożaru wynoszą minimalnie 10l/s przy ciśnieniu 0,2 MPa. 10) Drogi wewnętrzne i ogrodzenie Zaprojektowano drogi wewnętrzne i parking z dwoma stanowiskami na samochody osobowe w obrębie ogrodzenia na terenie stacji uzdatniania wody, pow. ciągów komunikacyjnych = 269,17 m2 powierzchnia chodników = 61,81 m2 powierzchnia miejsc postojowych = 73,95 m2 Drogi wewnętrzne konstrukcja:. - tłuczeń kamienny 30/40 mm – gr. 20 cm - żwir bądź grys 8/16 mm – gr. 10 cm, - żwir bądź grys 5/10 mm – gr. 5 dm, - powierzchnia z miału kamiennego – gr. 2-3 cm Ogrodzenie z siatki – splot czworoboczny w kształcie rombu o oczkach 50mm – wysokość 1,5 m, rozpiętej Długość ogrodzenia wynosi ok. 144,80 m. 11) Zjazd z drogi powiatowej: Szerokość zjazdu wynosi 4,0 m, długość 4,80 m. Łuki o promieniu 5,0 m. Projektowany zjazd należy dowiązać do nawierzchni drogi powiatowej. Pod zjazdem zaprojektowano przepust betonowy o średnicy Ø 400 i długości 6,0 m na ławie z betonu C12/15 gr. 15 cm. Przepust zakończony ściankami prefabrykowanymi. Konstrukcja zjazdu: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm - podsypka cementowo – piaskowa 1:3 gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-32) gr. 20 cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm. 4.1.3. Technologia: a) technologia: - instalacja uzdatniania wody wewnątrz budynku socjalno – technicznego, - zbiornik wody czystej, - II stopień pompowania wody, - instalacja dezynfekcji – chlorowania, - instalacja sprężonego powietrza, - instalacja i uzbrojenie studni głębinowej, - odstojnik wód popłucznych, - agregat prądotwórczy o mocy min. 26kV stanowiący rezerwowe zasilanie w energię elektryczną ujęcie wody oraz urządzenia stacji uzdatniania. b) instalacje sanitarne: - rurociągi łączące projektowane obiekty z istniejącą infrastrukturą, - wewnętrzne instalacje wod.-kan, - wewnętrzna i zewnętrzna instalacja kanalizacji chemicznej, - instalacja wentylacji; c) instalacje elektryczne: - instalacja eNN, - instalacja sterowania i automatyki - instalacja rezerwowego zasilania w energię wraz z agregatem prądotwórczym 4.2. Część II Zamówienia – rozbudowa i modernizacja ujęcia wody w Jarostach 4.2.1. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Jarostach zlokalizowanej w miejscowości Jarosty na działce nr ewid. 132/2, obręb Jarosty, gmina Moszczenica w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: - zmianę pozwolenia na budowę z podziałem na 2 etapy realizacji, wykonanie projektu zamiennego oraz opracowanie nowego projektu technologii rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Jarostach uwzględniający wykonanie zbiorników czystej wody w 2-óch etapach; - roboty budowlane w zakresie realizacji I etapu rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Jarostach w oparciu o zmienione pozwolenie na budowę. - Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i zgód na pobór wody. Zmiana pozwolenia na budowę oraz projektu budowlanego polegać będzie na podziale zadania na dwa etapy : Etap I – rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Jarostach z montażem jednego zbiornika czystej wody ZB1 V=125 m3 wraz z wykonaniem podejść i zaślepienie kołnierzami, w celu podłączenia w etapie II zbiornika ZB2; parametry zbiornika: DN=4500 mm (średnica zewnętrzna z izolacja DN1=4740 mm) z przewodem tłocznym na wysokości 7,90 m z przelewem awaryjnym na wysokości 7,8 m. Etap II – wykonanie drugiego zbiornika czystej wody ZB2. 4.2.2. Zakres robót budowlanych: 1) Budynek Stacji Uzdatniania Wody Zaprojektowano rozbudowę budynku Stacji Uzdatniania Wody. Budynek został zaprojektowany jako niepodpiwniczony, parterowy, przykryty dachem wielospadowym. Parametry techniczne: pow. zabudowy = 146,16 m2 kubatura= 651,22 m3 2) Zbiornik wody czystej Zbiornik wody czystej, naziemny, zakryty, okrągły o średnicy zewnętrznej 4,74 m i wysokości 9,0 m. Pojemność zbiornika wynosi 125 m3. Zbiornik zbudowany z elementów stalowych prefabrykowanych. Zewnętrzna strona płaszcza stalowego pokryta będzie izolacją termiczną z wełny mineralnej gr. 10,0 cm, zadaszenie izolowane styropianem gr. 10,0 cm. Zbiornik posadowiono na płycie dennej. Konstrukcja płyty – zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym PW-AK-PF-09. 3) Zbiornik na ścieki z chlorowni Zbiornik bezodpływowy o objętości 3 m3 wykonany z polietylenu. 4) Zbiornik na ścieki sanitarne Zbiornik bezodpływowy z kręgów betonowych o średnicy 2,8 m, pojemność minimalna zbiornika 3 m3. 5) Odstojnik wód popłucznych Istniejący zbiornik wód popłucznych przeznaczony do remontu. Zbiornik o wymiarach 5x3 m, głębokości 2,2 m i objętości 33 m3, całkowicie zagłębiony w ziemi, przykryty płytą żelbetową z jednym żeliwnym włazem. Remont zbiornika wód popłucznych polega na wymianie płyty wierzchniej, odmuleniu zbiornika, sprawdzeniu jego szczelności i ewentualnym doszczelnieniu zbiornika i uzupełnieniu braków betonu oraz zamontowaniu pompy do odpompowywania wód popłucznych. 6) Drogi wewnętrzne na terenie SUW i ogrodzenie Drogi wewnętrzne z tłucznia kamiennego 30/40 mm na gruncie rodzimym. Konstrukcja drogi: na słupkach metalowych. - tłuczeń kamienny 30/40 mm – gr. 20 cm - żwir lub grys 8/16 mm – gr. 10 cm - żwir bądź grys 5/10 mm – gr. 5 cm - miał kamienny – gr. 2-3 cm Ogrodzenie z siatki – splot czworoboczny w kształcie rombu o oczkach 50mm – wysokość 1,5 m, rozpiętej Długość ogrodzenia wynosi ok. 144,80 m. 4.2.3. Technologia: Podstawowe elementy stacji uzdatniania wody: - dwie istniejące studnie głębinowe o wydajności 82m3/h każda - wymiana pomp głębinowych 2 szt. HV GCA 5.05 - 18,5 kW, orurowania tłocznego DN 100 na stal nierdzewną, wymiana obudów studni z oprzyrządowaniem DN 100, -zestaw aeracji – napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym naziemnym o czasie przetrzymywania powyżej 100 sekund, zalecana ilość powietrza wynosi 10% natężenia przepływu wody, - zestaw filtrów - filtracja dwustopniowa – 1°odżelazienie na złożu piaskowo-antracytowym, z prędkością filtracji vf <10,0 m/s, 2° odmanganianie na złożu katalitycznym z prędkością filtracji vf <10,0 m/s - zestaw chloratora – zestaw dozujący podchloryn sodu, - instalacja sprężonego powietrza – dostarczająca sprężone powietrze do aeratora oraz do zaworów pneumatycznych, dmuchawa dostarczająca powietrze przeznaczone do płukania filtrów, - zestaw hydroforowy – zestaw pomp II˚ z pompą do wód popłucznych, - odstojnik wód popłucznych, - dwa zbiorniki retencyjne wody o łącznej pojemności 250 m3. - agregat prądotwórczy o mocy min. 26kV stanowiący rezerwowe zasilanie w energię elektryczną ujęcie wody oraz urządzenia stacji uzdatniania. a) technologia: - instalacja uzdatniania wody wewnątrz budynku socjalno – technicznego, - zbiorniki wody czystej, - instalacja chlorowania, - instalacja sprężonego powietrza, - instalacja i uzbrojenie studni głębinowej, - odstojnik wód popłucznych, b) instalacje sanitarne: - rurociągi łączące projektowane obiekty z istniejącą infrastrukturą, - wewnętrzne instalacje wod. – kan., - wewnętrzna i zewnętrzna instalacja kanalizacji chemicznej, - instalacja wentylacji, c) instalacje elektryczne: - instalacja eNN, - instalacja rezerwowego zasilania w energię wraz z agregatem prądotwórczym - instalacja sterowania i automatyki. 4.3. Część III Zamówienia – budowa kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Cmentarnej. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na działkach: nr ewid. 93, 94, 206/1, 206/2, 207/1, 207/2, 208/3, 208/4, 208/5, 215, 216, 222, 223, 210/4, 144, 172 obręb Moszczenica. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Cmentarnej w Moszczenicy: - kanalizacja tłoczna: od pompowni PM1 do węzła SR1 - kanalizacja grawitacyjna: od SR1 do Sist Odcinek kanalizacji grawitacyjnej Sist do Sr1 d= 200 mm L=32,89 m; - trójnik – przyłącze w węźle S1 200/160 PVC; - odcinek kanalizacji sanitarnej tłocznej od PM1 do SR1 d=110 PE L=586,21 m - przepompownia ścieków PM1; - elektryczne zasilanie przepompowni ścieków PM1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wykonać z rur d=200mm PVC-U klasy S (SDR34, SN8)/lite. Sieć tłoczną wykonać z rur d=110mm PE SDR17. Na sieci wykonać należy studnie rewizyjne 1000PE z zaślepionym równoprzelotowym trójnikiem inspekcyjnym. Wykonanie trójnika przyłączeniowego na kanale 200/160 w węźle S1. Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE d= 1000mm. Studnie rozprężne R1 wykonać jako PE d=1000mm. Włączenie projektowanej sieci wykonać do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 223, obręb Moszczenica. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego o pozwoleniu na budowę nr 877/2016 z dn. 27.12.2016r. znak: AB-6740.871.2016.ZK - decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego o pozwoleniu na budowę nr 445/2013 z dn. 02.07.2013r. znak: AB.6740.1.436.2013.ZK - decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego o pozwoleniu wodnoprawnym znak: RS-V.6341.52.2016.DM z dn. 07.06.2016r. - decyzja Marszałka Województwa Łódzkiego o zatwierdzeniu projektu robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego znak: RŚV.7430.32.2017.MP z dn. 24.08.2017r. - zgłoszenie budowy sieci kanalizacyjnej znak: AB-I.6743.293.2016.ZK z dn. 11.03.2016r. - zgłoszenie budowy sieci kanalizacyjnej znak: IA-II.7843.81.2016.MN z dn. 09.03.2016r. 6. Ważne: 1) W części I zamówienia należy uwzględnić zmianę pozwolenia na budowę obejmującego likwidację jednego zbiornika wody. 2) W części II zamówienia należy uwzględnić zmianę pozwolenia na budowę obejmującego wykonanie dwóch zbiorników czystej wody w 2-óch etapach. 3) Pomimo, iż dokumentacja projektowa przewiduje, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid.: 65, 66, 67, 176, 1061, 68, obręb Moszczenica i na działce nr ewid. 459, obręb Baby i nr ewid. 149, obręb Pomyków. 4) Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji a także niezbędne próby, badania i odbiory. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich. 6) W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. decyzji. 7. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 9. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. roboty w zakresie technologii stacji uzdatniania wody – dot. części I i II zamówienia. 11. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących prace ogólnobudowlane i instalatorskie (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwane dalej ,,RODO”. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w umowie z Podwykonawcą postanowień zobowiązujących do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, oraz umożliwiających Zamawiającemu możliwość skontrolowania niniejszego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: a) 20 000,00 PLN - w przypadku składania ofert na Część I zamówienia; b) 30 000,00 PLN - w przypadku składania ofert na Część II zamówienia; c) 3 000,00 PLN - w przypadku składania ofert na Część III zamówienia; W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wadium należy wnieść osobno dla każdej z części lub razem dla wszystkich części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: INW.271. 3 .2019”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty (nie jest to wymagane). Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Zamawiający uzna, że przedstawiona gwarancja nie spełnia wymogu bezwarunkowości, gdy z treści gwarancji: 1) wynika, że dotyczy jedynie należności bezspornych; 2) wynika obowiązek przedłożenia gwarantowi przez Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) dokumentów innych niż: a) pisemne wezwanie do zapłaty, b) pisemne oświadczenie o zaistnieniu okoliczności uzasadniających żądanie oraz nie dokonaniu przez Wykonawcę zapłaty wymagalnych należności; 3) wynika, że gwarant może powołać się na zarzuty dotyczące istnienia i ważności umowy podstawowej oraz na rzeczywiste niezrealizowanie się zabezpieczonego rezultatu; 4) wynika, że Zamawiający (beneficjent gwarancji) musi udowodnić zaistnienie okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS 4) kosztorys uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach