Przetargi.pl
Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Zakrzew w aglomeracji Radom II etap

Gmina Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
    Zakrzew 51
    26652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
    REGON: 67022407700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Zakrzew w aglomeracji Radom II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Janiszew o łącznej długości 2441.5mb. Celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janiszew jest uporządkowanie gospodarki ściekowej. Na terenie objętym zamówieniem ze względów na urozmaicona rzeźbę terenu zastosowano system kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniową, w tym: • Całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych -1612,5mb • Całkowita długość rurociągów ciśnieniowych - 829m 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielonej w m. Janiszew Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami w ul. Zielonej w miejscowości Janiszew o łącznej długości 870mb. • Całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych -639m • Całkowita długość rurociągów ciśnieniowych - 231m • Ilość zainstalowanych przydomowych przepompowni ścieków - 9 szt. • Ilość studni połączeniowych z kręgów betonowych Φ1200mm –5 kpl. • Ilość studni rozprężnych betonowychΦ1200mm - 2 szt. • Ilość studzienek połączeniowych z tworzywa sztucznego Φ 400mm – 26 kpl.. Część 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej, Wierzbowej, Jałowcowej, Zachodniej, Azaliowej, Seledynowej, Białej, Dębowej w m. Janiszew Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami w/w ulicach w miejscowości Janiszew o łącznej długości 763mb. • Całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych -586m • Całkowita długość rurociągów cisnieniowych - 177m • Ilość zainstalowanych przydomowych przepompowni ścieków - 2 szt. • Ilość studni rozprężnych betonowych Φ1200mm - 1 szt. • Ilość studzienek połączeniowych z tworzywa sztucznego Φ 425mm – 44 kpl. Część 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zachodniej, Jeżowej, Azaliowej, Wschodniej w m. Janiszew. 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami w/w ulicach w miejscowości Janiszew o łącznej długości 808.5mb. • Całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych -387,5m • Całkowita długość rurociągów cisnieniowych - 421m • Ilość zainstalowanych sieciowych przepompowni ścieków - 2 szt. • Ilość studni rozprężnych betonowych Φ1200mm - 1 szt. • Ilość studzienek połączeniowych z tworzywa sztucznego Φ 425mm – 16 kpl. 2) Dla nowo budowanych pompowni z przyczyn ekonomicznych zaleca się wpięcie do istniejącego systemu monitoringu w m. Janiszew. Aby zapewnić kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu wykonawca powinien wyposażyć rozdzielnie w moduł GPRS który umożliwi włączenie monitoringu w istniejącym systemie oraz wyposażyć w karty SIM z tego samego APN-a. Sygnały przesyłane z obiektu (minimum): - Tryb auto/ręka dla każdej z pomp - Status pomp - Czas pracy pomp - Prąd pomp - Status zasilania - Poziom w cm - Status pływaków suchobiegu alarmowego - Czas pracy ( dobowy, zbiorczy, z ostatniego cyklu pracy ) - Alarm w przypadku awarii sondy poziomu - Alarm w przypadku długiej pracy którejś z pompy Funkcje zdalne: - Zdalny start - Zdalny Stop - Zdalna dezaktywacja pływaka alarmowego - Zdalna zmiana parametrów (poziomy pracy) Główne parametry istniejącego systemu: - Dostęp do monitoringu dla nieskończonej grupy klientów - System nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych programów ( dostęp z przeglądarki ) - Dostęp oraz zachowanie funkcjonalności na różnych urządzeniach takich jak: telefon, tabel, komputer - Archiwizacja danych w chmurze minimum 3 lat - Miesięczny koszt utrzymania systemu nie większy niż 15 zł netto dla obiektu w tym przesył danych oraz w pakiecie 100 sms-ów. - Raporty czasu pracy - Wykresy - Zdarzenia - Mapa - Zabezpieczanie witryny za pomocą protokołu HTTPS 3) Koszty związane z rozszerzeniem systemu monitoringu o nowo budowane obiekty ponosi wykonawca. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne polegające na zamontowaniu systemu monitoringu innego producenta niż dostarczony przez Hydro-Marko (czyli taki, który nie będzie z nim kompatybilny). Nowy system powinien posiadać parametry nie niższe nisz opisane w punkcie 2 „Główne parametry istniejącego systemu", Wykonawca w tym przypadku powinien dostarczyć nowy komputer na którym system zostanie wyświetlany w siedzibie zamawiającego, z przyczyn ekonomicznych koszty utrzymania drugiego serwera w chmurze dla nowo powstałego systemu w okresie gwarancji ponosi wykonawca. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich części). 2.3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Część 1 - 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); Część 2 - 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Cześć 3 - 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Dopuszczalne formy wadium: − Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany powyżej w ust. 1 przez zamawiającego); − Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; − Gwarancje ubezpieczeniowe; − Gwarancje bankowe; − Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Radomiu nr konta 80 9147 0009 0021 6906 2000 0006 tytułem „ wadium na Rozbudowę systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Zakrzew, w aglomeracji Radom, część …………. nr sprawy FEIT.271.1.3.2019” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą : 1. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót, 2. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu oraz - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, powołując się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, które określa w szczególności: 6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Dowód wniesienia wadium: - dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w rozdz. XI siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, - dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. 8. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach