Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynkach UMT.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynkach UMT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje w szczególności : Część I - Prace remontowo - modernizacyjne w budynkach UMT. 1. Budynek przy ul. Grudziądzkiej 126 b - malowanie pom. nr: 108,109,110,111,116,117,212,213,216a,228,412,413,414, 415,417,412 oraz wymiana wykładziny w pom. nr 107,107a; wymiana skrzydeł drzwiowych w pom. nr 102,106; położenie gemalitu na ścianach korytarzy do 1/2 wys. istniejącego gemalitu na parterze, I, II, III, IV piętrze; adaptacja pom. nr 25 na parterze oraz nr 228 na II piętrze na potrzeby socjalne. 2. Budynek przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 - malowanie pom. wydawania praw jazdy, obsługi interesantów na parterze, malowanie pomieszczenia holu dla interesantów oraz pom. rejestracji pojazdów wraz z zapleczem na I piętrze, malowanie korytarza na parterze i I piętrze budynku; malowanie klatki schodowej oraz wymiana wykładziny PCV w pom. obsługi interesantów na parterze, wymiana wykładziny w korytarzu i na holu dla interesantów na I piętrze; wymiana wykładziny dywanowej w pom. rejestracji pojazdów oraz na zapleczu na I piętrze; malowanie pom. nr 10,11,12,13 na II piętrze; adaptacja pom. nr 14 na II piętrze na potrzeby socjalne; malowanie ogrodzenia, furtki i bramy od strony frontowej. 3. Budynek przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 - malowanie pom. nr: 20,22,23,42,43,44,45,45a,48,49,50,50a,51,52,53,54,57,58,59; w BTCM malowanie pom. socjalnego, korytarza i klatki schodowej oraz pom. na poddaszu użytkowym; wymiana wykładzin w pom. nr:18,20,36,42,43,44,45,45a; położenie paneli podłogowych w pom. nr: 47,47a,48,54,57,59 (o najwyższej klasie ścieralności- AC5); malowanie ścian i sufitów korytarza III piętra; malowanie farbą natryskową ścian korytarza II piętra; remont posadzki korytarza na II piętrze; remont posadzki na parterze budynku od strony wejścia głównego i od strony podwórka; malowanie stolarki drzwiowej w pom. nr:4,5,6,7,8,9,11,38,40,42,45, WC na parterze, drzwi zewnętrzne od podwórka; wymiana skrzydeł drzwiowych w pom. nr 43,44; w oficynie budynku malowanie klatki schodowej, malowanie stolarki drzwiowej w pom. nr 60,61,62,63a,63b,63c oraz remont sanitariatu. 4. Budynek przy ul. Legionów 220 - malowanie pom. nr: 2,3,9,sali narad,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22; wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCV w pom. nr 2,3,4 oraz wymiana wykładzin dywanowych w pom. nr: 12,13,14,15,16,18,21,22; malowanie korytarza parteru i klatki schodowej; adaptacja pom. nr 9 na pom. socjalne; remont posadzki w korytarzu na parterze; obłożenie stopni i podstopnic, podestów, cokołów wykonanych z lastrika wykładziną homogeniczną z wykończeniem stopni listwą profilową. 5. Budynek przy ul. Podmurnej 2/2A - malowanie pom. na parterze budynku odwachu - wiatrołap, klatka schodowa, hol, WC, dwa pomieszczenia biurowe, archiwum; uszczelnienie papą zgrzewalną świetlika na dachu Bramy Mostowej. 6. Budynek przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - malowanie pom.nr: 31,32,33,34,35,36,37,38; wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej z PCV na parterze budynku. 7. Budynek przy ul. Legionów 70/76 - malowanie pom. sekretariatu (ściany + sufit), pom. dyr. Wydziału (sufit) oraz sali konferencyjnej (ściany); wymiana 2 okien o wym. 209*152 cm w pom. nr 214F, remont dachu na części należącej do UMT. 8. Budynek przy ul. Batorego 38/40 - malowanie pom. nr: 25,26,30,30a,30b, pom. kancelarii tajnej, pom. pełnomocnika PMT ds. informacji niejawnych; malowanie toalety na II piętrze; malowanie korytarzy i klatki schodowej; wymiana wykładzin PCV w pom. nr: 26,31; wymiana skrzydeł drzwiowych w pom. sanitariatów na parterze. 9. Budynek Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Bydgoskiej 5 - malowanie pom. nr 2,3,7; wymiana wykładzin w pom. nr 2,3,5; remont pokrycia dachowego od strony wejścia głównego budynku; naprawa elewacji budynku: od strony wejścia głównego, od strony ogrodu zoobotanicznego oraz od strony zaplecza budynku. 10. Budynek przy ul. Fałata 39 - remont pomieszczenia na potrzeby socjalne oraz malowanie sali konferencyjnej. 11. Budynek przy ul. Wały gen. Sikorskiego 12 - wymiana stolarki drzwiowej do pom. nr 1,2,3,4,5,6,7,8, 12 + gab. dyrektora, do WC, wejście do piwnicy, wejście na klatkę schodową oraz wejście na poddasze. 12. Budynek przy ul. Poznańskiej 52- PIUM - malowanie: korytarza, dwóch pomieszczeń biurowych, stolarki drzwiowej; wymiana wykładziny w pom. biurowych. Część II - Modernizacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjno - awaryjnego z zastosowaniem opraw LED w budynku przy ul. Wały gen. Sikorskiego 12 Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejących opraw - 139 szt. - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe - 86 kpl. - montaż opraw oświetleniowych typu LED - 71 kpl. - montaż opraw awaryjnych typu LED - 15 kpl. - linie zasilające wykonywane przewodami kabelkowymi okrągłymi w bruździe o łącznym przekroju żył do 24 mm2 Cu lub 40 mm2 Al, pod tynkiem w podłożu betonowym- YDYp3/4x1,5 mm2 - 190 m - wykonanie pasów szer. do 20 cm z tynku kat. II na zaprawie cem-wap - 190 m - dwukrotne malowanie bez gruntowania powierzchni betonowych farbą emulsyjną – 190 m2 - montaż aparatów elektrycznych - czujka ruchu - 1 szt. - wymiana łączników instalacyjnych nieuszczelnionych podtynkowych - 37 szt. - próby funkcjonalne - sprawdzenie działania układu oświetlenia - 1 kpl. - pomiar natężenia oświetlenia - 48 kpl. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w uproszczonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin miejsca, gdzie roboty remontowe będą wykonywane. 1.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne przy robotach: malowanie pomieszczeń, wymiana wykładzin dywanowych i PCV, położenie paneli podłogowych o najwyższej klasie ścieralności AC5, remont sanitariatu. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.6. Zapisy dot. rozwiązań równoważnych zawarte są w pkt 1.8 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 3 400,00 zł łącznie dla dwóch części Część 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Część 2: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 27/2019: Roboty remontowe w budynkach UMT. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 3, 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) 7. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 9 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach