Przetargi.pl
Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego „Senior Wigor” w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 – dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 004345575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego „Senior Wigor” w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 – dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego „Senior Wigor” w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 – dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) przygotowanie ścian i sufitu (zeskrobanie starej farby, gruntowanie) 2) skasowanie zacieków sufitu 3) ługowanie istn. lamperii olejnej 4) demontaż listew drewnianych przypodłogowych i cokołów drewnianych 5) uzupełnienie tynku cem.-wap. III kat – naprawa po zerwaniu cokołów 6) wklejenie siatki plastikowej na ścianach i suficie 7) gładzie gipsowe ścian i sufitu 8) roboty malarskie – 2-krotne malowanie emulsyjne ścian i sufitu (farba odporna na mycie min. kl.II) 9) renowacja stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami skrzynkowymi, opaskami drzwiowymi, wymianą zamków wpuszczanych z wkładkami, klamek z szyldami, naprawą skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych, malowaniem – prace konserwatorskie 10) montaż płyt OSB gr.12 mm (podłoże pod wykładzinę) – przykręcenie na kołki rozporowe (min.8 szt./m2) 11) wymiana wykładziny PCV na - wykładzina przemysłowa o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie,kl.34/43 - heterogeniczna (wielowarstwowa klasa T) lub homogeniczna (jednowarstwowa klasa P), trudnozapalna (klasy Bfl-s1 lub Cfl-s1),antypoślizgowa ( klasy R11), wywinięta na ścianę na wys.15 cm, zgrzewana - wymagane ATESTY. 12) wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych 13) zakup i montaż rolet materiałowych zwijanych okiennych, w kasecie, w kolorze ustalonym z Użytkownikiem : w pokoju kierownika – 2 kpl., w pokoju terapii – 3 kpl. okna 5 szt. (1,20*2,15 m) 14) wywóz materiałów z demontażu po wykonanych robotach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: Opis oceny równoważności (jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - art. 29 ust. 3 ustawy, lub przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - art. 30 ust. 1-3 ustawy) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom. III. Wymagania stawiane Wykonawcy 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jednej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, co, do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z robotami malarskimi i instalacyjnymi, objęte zakresem zamówienia, opisane w przedmiarze robót oraz w STWiORB. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie winien przedłożyć nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wykonujących wskazane w pkt.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę tj.: 1) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, powinno zawierać w szczególności; a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby osób zatrudnionych; d) rodzaj umowy o pracę, e) wymiar etatu, f) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanominizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 17 umowy. 7. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Wykonawca wykona roboty zgodnie z: specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. 10. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma prawo dokonać oględzin obiektu, na którym wykonywane będą prace stanowiące przedmiot składanej oferty, celem zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, infrastruktury, występującymi utrudnieniami, warunkami realizacji zamówienia. Dzień oględzin prosimy ustalić z Zamawiającym. 11. W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określającą zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 13. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ oraz wzór umowy na podstawie, których Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach