Przetargi.pl
„Remonty dróg gminnych w Gminie Kowala”

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty dróg gminnych w Gminie Kowala”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych w gminie Kowala zgodnie z przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1. ,,Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala’’ 2. ,,Remont drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka Zabłotnia’’ 3. ,,Remont drogi gminnej w miejscowości Kończyce Kolonia’’ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala – 2 000,00 zł Część 2 - Remont drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka Zabłotnia – 3 000,00 zł Część 3 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kończyce Kolonia – 3 000,00 zł 2. Wadium winno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003 z adnotacją: „Wadium – nr. ZPK.271.1.2019 (nazwa zadania na które Wykonawca składa ofertę)” (wpisuje Wykonawca) Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. 5. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia Wykonawca może wpłacić wszystkie wadia przy pomocy jednego przelewu bankowego z adnotacją ,,Wadium – nr ZPK.271.1.2019 Remonty dróg gminnych w Gminie Kowala” 6. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zawartość oferty. 3.1. Wypełniony druk oferty (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ). 3.2. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia Wykonawca może złożyć wszystkie oferty w jednej kopercie. 3.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3.4. Oświadczenia wymienione w pkt 8.1.1, 8.1.2. SIWZ. 3.5.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 3.6. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (dotyczy Wykonawców, którzy udzielili pełnomocnictw innym osobom). 3.7. Osoby fizyczne prowadzący działalność gospodarczą wraz z ofertą składają Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach