Przetargi.pl
„REMONT POMIESZCZEŃ nr 23,24,210,211,212,213,215,216,217 o pow. 142,00 m2 w BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO w ELBLĄGU , Plac Konstytucji 1 .

Sąd Okręgowy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, Plac Konstytucji
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 611 24 00 w. 462 , fax. 55 611 24 80
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Elblągu
    Plac Konstytucji 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 611 24 00 w. 462, fax. 55 611 24 80
    REGON: 57164200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT POMIESZCZEŃ nr 23,24,210,211,212,213,215,216,217 o pow. 142,00 m2 w BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO w ELBLĄGU , Plac Konstytucji 1 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych Nr 23,24,210,211,212,213,215,216,217 o powierzchni 142,00 m2 , znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Elblągu na Placu Konstytucji 1 ,w następującym zakresie tj: 1) Prace budowlane: a) Rozbiórka posadzek z betonu i wykonanie nowych – 124,636 m2. b) Wykonanie posadzek dywanowych i listew przypodłogowych – 126,161 m2. c) Rozebranie ścianki działowej - 32,602 m2. d) Wymiana częściowa tynków. e) Wymiana progów drzwiowych. f) Szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów –ok. 505,582 m2 g) Malowanie parapetów drewnianych- 9 szt. h) Malowanie okien. 2) Prace elektryczne: a) Montaż nowych opraw oświetleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium – 4.000,00 zł. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem : „ZP.260.5.2018 Remont pomieszczeń nr 23,24,210,211,212,213,215,216,217 o pow. 142,00 m2 w budynku Sądu Okręgowego w Elblągu, Plac Konstytucji 1” - na konto BGK nr 44 1130 1017 0021 1002 3390 0004, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w gwarancjach bankowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, Wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innych formach niż w pieniądzu , Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentów : Sekretariat Dyrektora - Sąd Okręgowy w Elblągu, ul. Płk. Stanisława Dąbka 21, 82-300 Elbląg – pokój 810. 6. Zamawiają Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z pkt XII. SIWZ 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach