Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 62020 Swarzędz, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 651 26 50 , fax. 61 651 26 54
- Data zamieszczenia: 2018-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 25
62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
tel. 61 651 26 50, fax. 61 651 26 54
REGON: 63100018700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU POMOCY W SWARZĘDZU PRZY UL. SIENKIEWICZA 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach projektu należy wykonać remont pomieszczeń oraz nowe podziały w pomieszczeniach sanitarnych. Dodatkowo planowana jest modernizacja instalacji c.o, wod. - kan., i instalacji elektrycznej. W zakres zamówienia wchodzą: Projektuje się naprawę tynku w miejscach ubytków oraz malowanie frontowej elewacji Projektuje się montaż tablicy informacyjnej oraz skrzynki pocztowej na elewacji, po prawej stronie drzwi wejściowych. Planuje się wyburzenia lub rozbiórkę ścian działowych zgodnie z częścią rysunkową. Projektuje się montaż nowych ścian działowych z płyt g-k na stelażu z wypełnieniem z wełny mineralnej, grubość 12 cm, lub grubsze dostosowane do obudowy stelaży pod umywalki oraz miski ustępowe, zgodnie z rysunkami. Nowo powstałe ściany zaszpachlować, wyszlifować oraz pomalować farbą lateksową. Ubytki w ścianach istniejących uzupełnić tynkiem gipsowym, wyszlifować oraz pomalować farbą lateksową. W nowoprojektowanych łazienkach wykonać okładziny ścienne z płytek ceramicznych do wysokości 2,2m - kolorystyka zgodnie z kładami ścian. Przed wykonaniem płytek wykonać hydroizolację. W kuchni wykonać fartuch z płytek – zgodnie z częścią rysunkową. Ściany i stropy w pomieszczeniach malowane farbą lateksową wykonać w kolorze NCS S 1002-Y50R. Dodatkowo w pomieszczeniu 08 należy na ścianie wykonać grafikę relaksacyjną w formie np. tapety winylowej, wybrane przez inwestora i projektanta na etapie wykonawczym. W remontowanych pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu należy zdemontować istniejące posadzki, wykonać warstwę wyrównawczą oraz położyć nowe posadzki. W pomieszczeniach sanitarnych wykonać hydroizolację przed położeniem posadzki. Poziomy posadzek wyrównać tak, żeby w przejściach do pomieszczeń nie było progów. Na korytarzu oraz w pomieszczeniach sanitarnych należy wykonać posadzkę z płytek gresowych 60x60cm R10, w sali 14 należy wykonać posadzkę z wykładziny homogenicznej PVC. Uzupełnić fragmenty posadzki (wykładzina PVC) po wyburzeniach i zamurowaniach. Zastosować materiał zbliżony do istniejącego. Należy wykonać cokoły z płytki ceramicznej wys. 10cm na korytarzu, w pomieszczeniu 14 wykonać cokoły wywijając wykładzinę na ścianę, wysokości 10cm. Oświetlenie należy wykonać według projektu branżowego. Wykonać nowe drzwi z ościeżnicami regulowanymi, zgodnie z zestawieniem stolarki. Skrzydło drzwi z pomieszczenia z pisuarem przenieść w ościeżnicę do pomieszczenia WC personelu, do drzwi zamontować samozamykacz. W istniejącym skrzydle drzwi do łazienki męskiej wykonać otwory wentylacyjne. Wskazane istniejące drzwi zaopatrzyć w samozamykacze (istniejące drzwi na korytarzu). Zaprojektowano hydrant DN25 z wężem półsztywnym w szafce ściennej. We wskazanych miejscach zamontować przepływowe podgrzewacze wody. We wskazanych miejscach wykonać instalacje i zamontować nowe grzejniki. Wskazane pomieszczenia należy zaopatrzyć w klimatyzację. We wskazanych miejscach należy wykonać nową wentylację grawitacyjną, wykonując przebicia w stropodachu i montując kanały spiro ponad dach. Kanały zakończyć standardowymi kominami wentylacyjnymi. Wykonać izolację cieplną i przeciwwodną kominów, zachować ciągłość izolacji. Wentylację grawitacyjną należy wspomóc elektrycznymi wentylatorami. Istniejącą wentylację grawitacyjną należy zachować. W części pomieszczeń projektuje się nowe oprawy oświetleniowe. Szafa krosowa w pomieszczeniu kuchni do zachowania – szafę należy odwrócić a kable uporządkować. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawczy składający się z: projekt wykonawczy przedmiaru robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215210-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w: – pieniądzu; – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; – gwarancjach bankowych; – gwarancjach ubezpieczeniowych; – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). Miejsce wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: konto nr 97 1600 1462 1849 8439 1000 0026 – wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeśli (przed terminem składania ofert) kwota określona w pkt. 9.1. znajduje się na powyższym rachunku Zamawiającego. b) Miejsce wniesienia wadium w innej dopuszczalnej formie: – W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). – Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub poręczenia w Sekcji Finansowo – Księgowej Ośrodka Pomocy Społecznej pok. 206 (wadium w tych formach wnosi się przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten musi zawierać następujące zapisy: a) dane gwaranta; b) gwarancję wypłacenia całej kwoty w następujących przypadkach: - gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej., – gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) gwarancję wypłacenia całej kwoty w okresie związania ofertą, określonym w pkt 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) podpisy umożliwiające identyfikację osób podpisujących (czytelne lub potwierdzone imienną pieczątką). Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 Ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu w Domu Pomocy Społecznej - Etap II
Dodano: 2020-11-17 - Wykonanie prac remontowych – malowania w budynku Pawilonu angielskiego Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Dodano: 2019-11-18 - REMONT POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU POMOCY W SWARZĘDZU PRZY UL. SIENKIEWICZA 21
Dodano: 2018-10-30 - „Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o szyb dźwigu do przewozu sanitarnego mieszkańców w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20”
Dodano: 2018-02-02